Auteur Topic: Bijvoeden  (gelezen 1965 keer)

kuiserke

• Gast
Bijvoeden
« Gepost op: september 13, 2007, 14:19:17 pm »
Hallo,
ik zit met vier jonge parkieten en de moeder kijkt er niet meer na. Ik kuis f-dagelijks hun nesten.Deze morgen heb ik de vogels een beetje moeten wassen gewoon met lauwwater hun pootje en de staart.... de uitwerpselen zijn er nu af was helemaal aangkoekt.
Mijn vraag is kan ik deze jongen bijvoederen? En wat ken ik daar voor gebruiken. Een paar andere vogels geven ze wat graan maar ik denk niet dat dit voldoende is.
Alvast bedankt Anita - kuiserke

kokosnoot

• Gast
Re: Bijvoeden
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2007, 16:24:57 pm »
ik heb geen verstand van kweken maar ik hoop dat alles goed gaat bij je lieve kleintjes, ik hoop dat je veel reacties krijgt wat je helpt, succes!  :-*

kuiserke

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2007, 22:33:48 pm »
bedankt   :-* ik hoop het ook

knufs Anita - kuiserke

kokosnoot

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 13, 2007, 22:39:21 pm »
is er verder niemand die hier op wil reageren? helpen?

ede

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2007, 06:59:13 am »
Nee ik durf daar echt niets op te zeggen!

kuiserke

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2007, 08:10:12 am »
Lieve allemaal,
bedankt, ik heb het gevonden dat noemt dus "handopfok" en daar staat er op het internet heel veel van. Gelukkig ik ben gered, ik doe dus verder ik laat jullie nog iets weten. Momenteel zitten ze nog in de voliere omdat andere vogels hen toch een beetje voeden. Maart ik ga ze straks wassen, nu doe ik dat zo een driemaal per dag hun nest uitkuisen. dat ze geen klopjes uitwerpselen aan hun pootjes meer hebben.er s er al eentje dat naar buiten hangt dus met wat extra voer zullen ze het wel redden.
Bedankt voor jullie reaxties
knufs Anita kuiserke

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #6 Gepost op: september 14, 2007, 08:18:25 am »