Auteur Topic: papegaaiendag in Purmerend 30 sep  (gelezen 10782 keer)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
Re: papegaaiendag in Purmerend 30 sep
« Reactie #90 Gepost op: september 30, 2007, 18:08:02 pm »
Wat leuk dat het zo gezellig was  :thumsup:
Volgende keer ga ik zeker ook  ::)

Ik heb m'n tijd vooral doorgebracht in de trein, en achter de pc, voor de afleiding  ::)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #91 Gepost op: september 30, 2007, 18:36:46 pm »
Het was idd gezellig! :thumsup:
Ik was er al een uurtje toen ik Cosch/Corina met Kaya ontdekte, zij zat samen met Sophie/Pietepoek (en haar zoon) te lunchen. Leuk om met Sophie kennis te maken en weer eens met Corina te kletsen. Ook heb ik Hennie en Rocky ontmoet, zo'n lief grijsje en zo jong nog! :hart: Van de man van Hennie heb ik nog een hele uitleg over stinkdieren gekregen, echt heel interessant! Verder heb ik nog met een aantal mensen staan kletsen die ik helemaal niet ken. Oa de jongen van de uil, ik mocht de uil ook vasthouden en kroelen :hart: (ik wil dr ook eentje! :)) Ook met de mevr van de reptielen heb ik gekletst, want Jelmer wilde de vogelspin zien en ik ging daar bijna van  hyperventileren. Maar ja, als zo'n kind zo'n beest wil zien, dan doe je dat maar he. :hot: Ook nog gekletst bij Villa Filou enz enz.
Ik denk, of weet bijna wel zeker, dat Kaya en Coco; Pietepoek; Mr Darcy en Joda en Cody nu allemaal met hetzelfde spelen! :)
Ik heb een paar foto's gemaakt, ik zal kijken of ik die straks kan plaatsen. Even kijken of ik het hieronder zal doen of in het fotoboard.

ede

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: september 30, 2007, 18:40:20 pm »
Ik denk, of weet bijna wel zeker, dat Kaya en Coco; Pietepoek; Mr Darcy en Joda en Cody nu allemaal met hetzelfde spelen! :)

Hahaha. Ja grappig. Kaya slaapt nu. Die had een drukke dag!
Die had het speeltje voor Poek al uitgetest!  :)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: september 30, 2007, 20:19:42 pm »
leuk hoor, denk ik een kadootje voor Poekie te kopen, pakt Kaya m alvast uit  :angry:   cheesy2

het was zoooo leuk! ik had nog langer willen blijven, maar mijn rug kon niet meer (heb 11 operaties gehad en ben een lopend metaalpakhuis).
Corina herkende ik idd meteen, zelfs zonder hond met een zwart shirtje  ;D ook Hennie heb ik gesproken, wat top joh die handschoen, echt een uitvinding, ziet er proffesioneel uit  :thumsup:
en ook Lejah ontmoet, echt beregezellig!!
en Kees vlak voor ik wegging ontmoet, ik kreeg geen genoeg van de verhalen van hem, geweldig vind ik dat over dat kweken  :a036: helaas wou mijn rug niet meer  :cry:
ik vind het nog steeds jammer dat Loes en Antonia er niet waren, ik hoop dat het wat beter gaat met Jacky. er waren 2 dezelfde ara`s als Jack en ik moest meteen aan hem denken  :cry:

mijn zoon vond het leuk me even mee te trekken naar binnen waar de reptielen zaten, niks voor mij, voor ik het wist had ik een vogelspin op mijn hand  :o enggggg!! maar achteraf toch trots dat ik het een keer heb meegemaakt  :thumsup:

meiden ik heb zo genoten, ik vond het zo leuk jullie eindelijk eens te zien!!
wanneer is de volgende meeting  :-[ :)

P.S. Corina, de rekening krijg je nog he  cheesy2

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #94 Gepost op: september 30, 2007, 20:28:16 pm »
meiden ik heb zo genoten, ik vond het zo leuk jullie eindelijk eens te zien!!
wanneer is de volgende meeting  :-[ :)

Je kan altijd iets organiseren  :)

kokosnoot

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: september 30, 2007, 20:31:54 pm »
in dat kleine k :-X huisje van mij? dan moeten we stapelen!  :)
en buiten....dat durf ik niet aan met dit klimaat, iemand ideen? ik kan alleen niet ver rijden met de auto (die rug weer :angry:)
ik ga hier zeker over zaagselen.
ik zou het top vinden meer mensen te ontmoeten van dit forum  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: september 30, 2007, 20:33:00 pm »
Misschien is het wel weer leuk om een N.O.P. dagje te plannen?
Of avifauna? Of een ander vogelpark?

leuk hoor, denk ik een kadootje voor Poekie te kopen, pakt Kaya m alvast uit  :angry:   cheesy2

P.S. Corina, de rekening krijg je nog he  cheesy2

;D ;D
Ja dat was echt niet normaal zeg.  Kaya vond de verpakking wel erg interessant!  ;D ;D
Hij was lekker zichzelf vandaag. Lekker vrij en ondernemend!  :S  :)

Je zoon heeft Kaya nog even op zijn arm op laten stappen.  :thumsup:
Ja was echt leuk!

kokosnoot

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: september 30, 2007, 20:46:53 pm »
ik hoop dat als er iets gepland wordt het niet te ver weg is voor mij  :-[ ik kan niet lang zitten in de auto  :cry:

mijn zoon is totaal niet bang gelukkig voor welke vogel dan ook  :thumsup:
ik genoot van Kaya hoe hij lekker bezig was met het doosje, ik had het al expres neergelegd op tafel zodat hij lekker kon klooien ermee  :hart:
hij kwam ook lekker los toen het zonnetje ging schijnen  :thumsup:
nu ik een bonte boertje op mijn hand en in mijn nek heb gehad krijg ik ze niet meer uit mijn hoofd  :-[ :) ik vind ze zo leuk!

ede

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: september 30, 2007, 20:49:44 pm »
Ja die zijn echt leuk!  :hart:

marianne

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: september 30, 2007, 21:12:40 pm »
was echt gezelli vandaag. djarno is een buggie rijker en kan nu lekker mee naar het bos en zo. hij is helemaal happy ermee. rocky en djarno hebben er gezelli opgezeten en hebben hun buikjes vol gegeten. zijn ook de vleugeltjes wezen knippen ging goed.ik heb ook staan kwijlen bij de stand van de moderne papagaai wat een leuke gaaien. echt koddig om te zien een hele boel grijsjes en amezone en een roze kakatoe echt gaaf. verderop ook nog 2 mooie ara`s zucht.corina was leuk je gezien te hebben.heb wel fotos van djarno maar ik kom er niet zo uit om ze op de site te krijgen.soraya (mijn dochter) was mee en had het ook harstikke naar haar zin. djarno kijkt uit naar het uit wandelen gaan met de moderne papagaai als ze weer een dag plannen. moet nu wel lukken met zo een te gekke buggy.gr marry     

kokosnoot

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: september 30, 2007, 21:30:48 pm »
marry, ik heb djarno gezien, maar heb ik jou gezien?  :-[
ik heb staan praten met Hennie nog :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #101 Gepost op: september 30, 2007, 22:12:18 pm »
Ik heb mijn fotoverslag van vandaag in het board foto's gezet!

kokosnoot

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: september 30, 2007, 22:41:18 pm »
oke! ff spieken daar  :thumsup:

marianne

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: september 30, 2007, 23:04:57 pm »
marry, ik heb djarno gezien, maar heb ik jou gezien?  :-[
ik heb staan praten met Hennie nog :)
volgens mij heb ik je niet gezien. ik was die 1 met dat lange blonde haar.gr marry

Hennie

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: september 30, 2007, 23:51:26 pm »
Ik heb mijn fotoverslag van vandaag in het board foto's gezet!
Waar vind ik het board foto's , ik heb weer een blonde aanval LOL ???