Mijn dochter kan veel met Kaya doen, maar niet zoveel als ik. Af en toe merk ik dat ze niet wil opstappen van het spiraaltouw en mijn dochter blijft dan vragen: stap op, Ik heb haar al gezegd dat ze doortastender moet zijn. Het stomme is als ik dan opsta omdat ik het zat ben Kaya snel wel opstapt bij mijn dochter

ze wil zo graag aan mij laten zien dat ze lief is

Mijn ouders komen niet zo heel erg vaak maar mijn vader is gek op Kaya, die keren dat hij hier komt hoopt hij dan ook dat Kaya spreekt, maar juist dan doet ze het niet

ze zegt niks maar luistert vol op. Als mijn ouders vooral mijn vader dan weg is begint ze een giga spraakwaterval. Ik heb daardoor het idee dat zij mijn vader net zo interresant vindt als hij haar. Want ook als ik in de buurt ben zegt Kaya veel minder dan dat ik in de andere ruimte ben. Maar haar enthousiatme die jij beschrijft van Coco dat doet Kaya eigenlijk alleen bij mij

Boos roepen als ik weg ga, maar mij al in de gaten hebben als ik net voor het huis sta en me dan duidelijk begroeten als ik nog niet eens binnen ben.