Auteur Topic: Favoriete persoon buiten jezelf  (gelezen 2245 keer)

ede

• Gast
Favoriete persoon buiten jezelf
« Gepost op: september 18, 2007, 14:33:57 pm »
Coco is echt helemaal dol op mijn vader. Hij vind hem zo interessant. Als mijn vader hier is of we zijn daar dan zit hij constant te luisteren naar mijn vader. Echt strak aan te kijken. Wil het liefst bij em zitten. Hij neemt ook alle woordjes en zinnetjes van mijn vader over. Mijn vader mag niet naar de toilet als hij bij mij is.. want dan zit Coco constant naar de deur te kijken en te piepen.
Als mijn ouders bij mij komen en ze bellen aan. Op het moment dat Coco mijn vaders stem hoort... klimt hij als een gek uit de kooi en geeft een paar gillen af.  ;D ;D

Kaya vind mn vader ook wel interessant. Maar hij is gekker met Pascal. Kaya kan alles van em hebben.  :)

Wie is voor jouw gaai nog meer een favoriete persoon? (buiten jezelf)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete persoon buiten jezelf
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2007, 15:04:21 pm »
Mijn dochter kan veel met Kaya doen, maar niet zoveel als ik. Af en toe merk ik dat ze niet wil opstappen van het spiraaltouw en mijn dochter blijft dan vragen: stap op, Ik heb haar al gezegd dat ze doortastender moet zijn. Het stomme is als ik dan opsta omdat ik het zat ben Kaya snel wel opstapt bij mijn dochter  :) ze wil zo graag aan mij laten zien dat ze lief is   ::)
Mijn ouders komen niet zo heel erg vaak maar mijn vader is gek op Kaya, die keren dat hij hier komt hoopt hij dan ook dat Kaya spreekt, maar juist dan doet ze het niet  :( ze zegt niks maar luistert vol op. Als mijn ouders vooral mijn vader dan weg is begint ze een giga spraakwaterval. Ik heb daardoor het idee dat zij mijn vader net zo interresant vindt als hij haar. Want ook als ik in de buurt ben zegt Kaya veel minder dan dat ik in de andere ruimte ben. Maar haar enthousiatme die jij beschrijft van Coco dat doet Kaya eigenlijk alleen bij mij  :hart: Boos roepen als ik weg ga, maar mij al in de gaten hebben als ik net voor het huis sta en me dan duidelijk begroeten als ik nog niet eens binnen ben.

Sanco

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2007, 16:05:15 pm »
Tony vindt mijn vader ook wel interessant. ik merk dat ie sowieso meer kan hebben van mannen dan van vrouwen, mijn moeder hoeft ie eigenlijk niets van te weten en hij vindt m''n schoonzus ook maar raar volgens mij  :)  maar hij doet geluidjes na die mijn vader maakt en hij praat ook eerder mijn vriend na dan mij. maar hij vindt mij gelukkig het allerleukst!  :hart:

Poeke

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 18, 2007, 16:13:20 pm »
Toen Poekie nog een gakkend bijna totaal bevederd klein groen monstertje was, gaf mijn moeder 2 keer per dag pap. Met als gevolg dus dat mijn moeder de andere favoriete persoon is. Poekie maakt onderscheid door wel met mijn moeder door de telefoon te praten  (niet met mij  :cry:) en voor mijn moeder heeft hij een speciaal 'prrrrrrrrr' geluidje (soort van fluit). En als hij bij mij thuis is loopt hij mij overal achterna en als hij bij mijn moeder logeert loopt hij mijn moeder achterna.
Af en toe zijn we heel gemeen, zetten we Poekie in het midden en dan roepen we allebei. In eerste instantie twijfelt Poekie dan, maar komt daarna toch weer snel naar mij gerend  :hart:

Mijn vader is degene met wie hij rare dansjes doet. Voor de rest heeft hij niet zoveel met mijn vader op, maar dat is ook vice versa. 

Caiolinda

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 18, 2007, 17:12:44 pm »
Bij Quinzy maakt het niet uit als het maar een man is  :-[

En Khiara heeft Quinzy bij wij kunnen met haar alles maar een ander niet zodra we visite krijgen gaat ze er zo ver mogelijk van zitten.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #5 Gepost op: september 18, 2007, 18:51:17 pm »
hier kunnen we alldrie eigenlijk evenveel met alle gaaien
maar arthur geeft voorkeur aan marc, flipke en lowieke aan mij  :hart:
een buurman op de camping is ook favoriet voor tuur maar wij denken dat het is omdat die man zijn adem geurt als stinkkaas en tuur is daar dol op, op die kaas dan hé  ;)

miekje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 18, 2007, 19:25:58 pm »

een buurman op de camping is ook favoriet voor tuur maar wij denken dat het is omdat die man zijn adem geurt als stinkkaas en tuur is daar dol op, op die kaas dan hé  ;)

;D Of die buurman daar blij mee moet zijn.....  ???

;D  :thumsup:

Ik merk hier niet echt dat er een andere persoon favoriet is.
Peanut trekt toch heel erg naar mij.
En de andere pietjes interesseren het niet echt, als ze maar eten krijgen  :)

Alhoewel ons oppaskindje (paula, 11 jaar) heel vaak alle zaadjes onder de kooi opruimt, dat vinden alle pietjes ook reuze leuk.
dan zit Paula lekker tegen ze te kletsen en verhaaltjes te vertellen. Dus als zij binnenkomt reageren de pietjes toch anders dan als iemand anders binnenkomt  ;)

giggles

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: september 18, 2007, 23:31:58 pm »
Een favoriet persoon van onze gaaien is denk ik toch Marc van Vivke....

Misschien dat dit te maken heeft met zijn titel van suikeroompje. Gezien hij de vogels elke keer trakteerde op een lekker nootje als hij in de buurt was  ;D
Tiss maar goed dat die vogels niet kunnen kwijlen, want anders  ::)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: september 19, 2007, 09:30:45 am »
Sjakko is echt totaal gericht op mij en taalt eigenlijk niet echt naar andere mensen. Ze vindt Pascal ook super als die er is. Pascal is eigenlijk ook de enige die verder dingen met haar doet.

Yiska is gek op mannen en reageert sterk op de buurman en Pascal. :)

fluffies

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: september 19, 2007, 16:16:08 pm »
Grmbl.. Iago vindt iedereen leuker dan zijn mams, ik dus.. Vooral als je blond bent en vrouwelijk dan is 'ie helemaal weg van je. Dan besta ik dus niet meer. ???  :)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #10 Gepost op: september 19, 2007, 16:19:14 pm »
Dat wordt dus haar verven  :)

ede

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: september 20, 2007, 13:37:58 pm »
 ;D ;D
Ik zou het goed doen bij Iago dus!  :P

kokosnoot

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: september 20, 2007, 15:05:55 pm »
Grmbl.. Iago vindt iedereen leuker dan zijn mams, ik dus.. Vooral als je blond bent en vrouwelijk dan is 'ie helemaal weg van je. Dan besta ik dus niet meer. ???  :)
hahaha, help! nog meer reden voor mij om een BBtje te nemen.....later....

Poekie vind tot nu toe mijn zoon nog het meest favoriet (na mij), tot nu toe iedereen die binnenkomt wordt even goed bekeken en ook tot nu toe stapt hij, soms met gemopper bij iedereen op.
nu gisteren kwam een kennisje van mij met 2 kleine kindertjes (DAT heeft Poekie nog niet gezien zo klein) en meneer grommen! hij heeft zeker een half uur zitten grommen en mopperen, is dit normaal? omdat hij ze nog nooit zo klein heeft gezien ofzo? de kinderen waren erg rustig, niet druk ofzo. ???

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #13 Gepost op: september 20, 2007, 15:51:21 pm »
hier zijn ze geen van de drie gek op kinderen  ???

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #14 Gepost op: september 20, 2007, 17:19:03 pm »
Als kinderen zelf kunnen lopen vindt Kaya ze leuk, maar die leeftijd dat ze gedragen worden en dat er armpjes en voetjes rondbungelen op de arm bij de papa of mama vindt Kaya dus ook niet leuk dan gaat ze ook grommen.  :)