Ergens patent op aanvragen is nog niet zo eenvoudig.
Je ben dan gebonden aan een paar vaste regels, zoals maat, materiaal, kleur enz.
Ik heb ooit de ultime frettenhangmat uitgevonden, van dubbele stof met een gat in het midden waar ze in kunnen kruipen .
Toen heb ik ook info aangevraagd om er patent op te krijgen, maar dat was me veel te ingewikkeld. Nu worden die frettenhangmatten door iedereen nagemaakt.
Ik ben wel bereid om voor mensen hier op de lijst, waarvoor het echt een uitkomst zou zijn om meer met hun gaai te kunnen werken, tegen kostprijs en verzendkosten er 1 te maken. Als ik er iemand echt mee kan helpen zoals onze dochter, die helemaal niets met haar gaai kon, en er nu zo mee op haar arm door de kamer kan wandelen, dan wil ik dat wel doen.Het voordeel van de arm/hand beschermer is dat je zelf ook zekerder wordt en je niet meer aarzeld om je gaai op te laten stappen, want als hij zou bijten, voel je er niets meer van en ten tweede , voelt je gaai dan ook aan dat je niet meer bang bent.
Morgen zijn we aanwezig in Purmerend, met de stinkdieren en als het goed weer is gaat Rocky ook mee.Dus als er dan iemand interesse heeft kan hij of zij de armbeschermer bekijken en kunnen we er altijd even over babbelen.
ps Ik heb voor de stinkdieren eens opgezocht wat zo'n valkeniers handschoen kost, maar daar vragen ze +/- 80 euro per stuk voor.