ik vind dat je geen blaam treft hoor,
je hebt van te voren aangegeven dat er wat scheelt, en zij hebben er toen voor gekozen om het toch mee te nemen,
dat hier verdere kosten aan verbonden zijn, dat hadden zij van te voren kunnen bedenken. en dat jij de vogel wilt vergoeden,
of zelfs geheel terug nemen is een service! en geen verplichting.. dus ik vind t netjes hoor!
simpele vergelijking:
je koopt een auto met een waarschijnlijk kapotte schakelbak, na 3 dagen kom je er achter dat de schakelbak echt vervangen moet worden,
deze kosten vallen dus voor jezelf en zijn niet te verhalen op de verkoper. aangezien je het van te voren wist kan je niets maken aan de verkoper.
verkopen onder valse voorwenselen is hier ook niet van toepassing want ze wisten het van te voren,
dus ze kunnen je niets maken, dat ze vinden dat je een slechte kweker bent ja das een mening daar doe je niets aan,
maar ik zou blij zijn dat zulke mensen niet meer klant willen zijn hoor.
mochten ze je zwart willen maken denk ik dat ze niet ver komen,
als ik hier het verhaal zou vertellen dus samengevat,
ik heb een vogeltje gekocht met gebroken teen en moest later naar de VA en de kosten hiervan worden niet door de kweker vergoed,
krijg ik waarschijnlijk de vraag sinds wanneer het teentje is gebroken en of ik de consulten bij de VA besproken heb met de kweker..
dus echt gehoor zal er niet zijn als mensen eenmaal doorvragen

en nog 1 laatst dingetje van mijn mening

als je 1,5 uur rijden te ver vind voor je vogel, dan ben ik van mening dat je niet veel voor je vogel over hebt

in mijn idee maakt het niet uit hoe ver ik moet reizen voor mijn vogel! al moet ik 4 uur reizen! als ik maar goede zorg krijg voor mijn vogel