Auteur Topic: Negatieve gevolgen van logeren?  (gelezen 980 keer)

Hennie

• Gast
Negatieve gevolgen van logeren?
« Gepost op: november 08, 2007, 12:35:27 pm »
Rocky gaat morgenavond een weekje uit logeren bij Marianne tijdens mijn weekje strandvakantie.
Nou ga ik met een heel gerust hart weg want ik weet zeker dat Rocky heel goed verzorgd wordt en veel liefde en aandacht krijgt.
Hij is ook gek op Mar dus dat is wederzijds.
Nu vraag ik mij af of hij na die week nog wat van mij wil weten, reageerd hij boos, of is hij juist blij me weer te zien? Zal hij mij nog ( willen ) herkennen ?
Zoals jullie weten heb ik Rocky gekregen toen hij een kuiken was van acht weken. Hij is nu +/- 5 maanden oud.
Wat is jullie ervaring met logeerpartijen en de reakties van jullie gaai bij terugkomst?
gr.v.Hennie

Edit Cosch: Titel verduidelijkt

« Laatst bewerkt op: november 10, 2007, 12:52:53 pm door Cosch »

chantal

• Gast
Re: Uit logeren
« Reactie #1 Gepost op: november 08, 2007, 13:24:17 pm »
Hier was ik zelf dus ook bang voor toen ik op vakantie ging. Willen ze nog wel wat van mij weten na 18 dagen weg geweest te zijn? Toen ik binnen kwam bij het logeeradres zaten ze allebei nog in hun kooi. Ik ging er gelijk naar toe en Chico de grijze roodstaart kwam niet eens naar me toe en wilde ook niet opstappen  :o Ik schrok me rot en dacht zie je wel hij wil mij niet meer. Maar na 5 min was ie niet meer weg te slaan bij mij :)  en het lijkt erop dat het ook thuis erger is geworden. Het gekke was ook toen ik nog bij het logeeradres was was Chico heel erg voer aan het opgeven dat vond ik toen wel heel raar.  Zij wil alleen maar bij mij zitten. Sammy de amazone heeft volgens mij helemaal niks gemerkt en was nog gewoon dezelfde. Is echt een geval apart.
« Laatst bewerkt op: november 08, 2007, 13:26:44 pm door chantal »

ede

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 08, 2007, 13:29:03 pm »
Coco is altijd vreselijk blij als hij me weer ziet na een tijd. Zo erg dat je er tranen van in je ogen krijgt.
Kaya weet ik niet goed. Die is 1x een weekje weg geweest en ik weet niet goed meer of hij toen blij was om me te zien.
Maar er is absoluut geen negatief effect op ze geweest!

giggles

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november 08, 2007, 13:38:29 pm »
Bij ons zijn de gaaien nog niet langer dan een weekend weggeweest.  :-[
Ze waren uit logeren bij mijn ouders. Wij komen daar regelmatig met de gaaien, en ze komen ook regelmatig bij ons thuis.
Bekende gezichten dus voor de gaaien.

Toen we terugkwamen zagen we eigenlijk alleen bij Lola DUIDELIJK dat ze ons gemist had.
Die had ook zeker 10min nog om bij te komen van al haar eigen drukte  shootme

De andere twee merkte je helemaal niets aan en hadden zich prima vermaakt.  ???

Ilona

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: november 08, 2007, 15:59:02 pm »
Sjakko is wel blij als ze me weer ziet! Echt heel erg! Maar ze vermaakte zich prima op het logeeradres hoor!!! ;)

Hennie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 08, 2007, 16:00:22 pm »
Dat is wel fijn om tot nu toe te lezen dat jullie gaaien niet boos of beledigd waren toen ze weer werden opgehaald.
Bedankt voor de reakties.
gr.v.Hennie

Dorian

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 08, 2007, 17:36:07 pm »
Alleen Pinkey is uit wezen logeren.
En die zei toen we binnen kwamen voor het eerst ineens: hallo.
En ging toen verder met spelen.
Eigenlijk niks anders dan normaal. Ze had het duidelijk naar haar zin gehad, was niet boos ofzo.
Maar ook niet ontzettend blij.

Gekke druif...

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2007, 18:22:55 pm »
Ik was ook zo bang dat Mr Darcy niets meer van mij weten moest toen hij ging logeren. Ik had Mr Darcy nog niet eens een jaar en toen ging hij maar liefst 3 weken uit logeren. O wat zat ik in de rats.
Toen ik na 3 weken Darcy ging ophalen, zat hij op de schouder bij Rob (waar hij logeerde) en Rob was aan de telefoon. Ik liet Darcy opstappen en dat deed Darcy gewoon. Vervolgens is Mr Darcy 2 dagen echt super lief geweest! Lekker bij me zitten, ik mocht hem overal kroelen, hij gedroeg zich voorbeeldig! Daarna is Mr Darcy 2 dagen gewoon super stout geweest! net een klein kindje wat zich aan het afreageren was. En daarna was hij weer zijn gewone zelfje!

marianne

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november 09, 2007, 13:41:14 pm »
Rocky gaat morgenavond een weekje uit logeren bij Marianne tijdens mijn weekje strandvakantie.
Nou ga ik met een heel gerust hart weg want ik weet zeker dat Rocky heel goed verzorgd wordt en veel liefde en aandacht krijgt.
Hij is ook gek op Mar dus dat is wederzijds.
Nu vraag ik mij af of hij na die week nog wat van mij wil weten, reageerd hij boos, of is hij juist blij me weer te zien? Zal hij mij nog ( willen ) herkennen ?
Zoals jullie weten heb ik Rocky gekregen toen hij een kuiken was van acht weken. Hij is nu +/- 5 maanden oud.
Wat is jullie ervaring met logeerpartijen en de reakties van jullie gaai bij terugkomst?
gr.v.Hennie   

hoi hennie.
 volgens mij komt dat wel goed hoor  ;) rocky is gek op jou  :thumsup: we zien er erg naar uit en ben benieuwd hoe djarno en rocky het samen vinden, ga hem lekker platknuffelen van de week  :) nog bedankt voor je kaartje en brief echt lief.  :-*   maar je kent me zat gelijk weer met een brok in mijn keel . nou heel veel plezier geniet ervan groetjes marianne

Edit Cosch: quote goedgezet

« Laatst bewerkt op: november 09, 2007, 14:45:13 pm door Cosch »

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #9 Gepost op: november 09, 2007, 16:22:40 pm »
hennie,ga maar gerust hart op vakantie genieten , rocky zal blij genoeg zijn als je terug komt
flip die was de eerste keer na onze vakantie zooooooooooo lief en gekjes, kmocht nog niet eens meer alleen gaan plassen overal moest hij mee   ::)
dit jaar ,was hij blij dat we er weer waren , maar minder uitbundig als vorig jaar , hij had arthur nu ook hé