Auteur Topic: vacantie van rocky  (gelezen 1819 keer)

marianne

• Gast
vacantie van rocky
« Gepost op: november 17, 2007, 16:47:47 pm »
hoi zoals jullie weten kwam rocky hier vorige week vrijdag een weekje logeren  :a036: nou een zaterdag was rocky me al aan het uitproberen en als ik maar bij de kooi stond vloog ie er bijna doorheen  :o ik dacht  :CENS nou dat gaat nog wat worden. dus maar even met rust gelaten om te wennen  ;) nou ik wat tegen hem aanpraten en meer niet. zondag eerst gewerkt tot 1600 en daarna weer met rocky proberen. nou was rocky het niet met mij eens dus begon weer een hoop lawaai te maken en hakbewegingen te maken  :o nou geef ik natuurlijk niet gauw op  :angry: dus ik met alles wat ik met djarno deed rocky er babbelend bij betrekken. nou het hielp rocky werd rustiger. maandag had ik hem zover hij wou zijn kooi uit  :a036: ik hem op mijn hand genomen met een handschoen aan die ik had meegekregen. nou hij had de grooste lol want hij eindigde op mijn hoofd  :o nou sherida kon je hier onderhand rollend van de grond afvegen  ;D ik kreeg het wel benauwd toen hoor stel je voor dat ie op mijn hoofd gaat hakken  :hot: nou na veel gegier van mijn liefhebbende dochter en volgens mij toch ook wel van rocky en een starende djarno  :angry: kreeg ik hem op de speelplaats  :thumsup:  hij vond het wel wat maar moest verder niet aan hem komen. maar zo eigenwijs dat ik kan zijn deed ik dat natuurlijk wel .nou die handschoen liet ik achterwege en toen ik ik hem meer corrigeren en dat ging goed. en dinsdag was ik zover ik kon hem aaien knuffelen en een kusje op zijn koppie geven  :thumsup: woensdag kon ik hem gewoon laten opstappen en kon ik hem een kusje op zijn snaveltje geven  :hart: nou hij zit nu dus de hele dag op zijn speelplaats en vind het geweldig en brabbelt op zijn manier er op los samen met djarno  ;) als ik s`ochtends beneden kom roep ik altijd goedemorgen en dan steekt djarno zijn snaveltje door de kooi en krijg ik een kus. nou deed ik bij rocky koppiekrauw  :hart: maar donderdagochtend stak ie ook zijn snaveltje door de kooi en kreeg ik ook een uitgebreide kus van hem. en als ik koffie drink roept djarno ook altijd om koffie . zo van lekker koffie mmm. en zeurt net zo lang tot ie ook een lepeltje heeft gehad. nou jullie raden het al rocky brabbelt nu ook net zo lang tot ie heeft gehad.rustig op je gemak een bakkie doen is er niet meer bij hahahaha. vandaag gaat rocky weer terug naar zijn mama. we gaan hem vanavond brengen. we zullen hem wel missen en ik denk dat ik maar zakdoekjes meeneem voor onderweg mijn kennende. hij had hennie vanochtend aan de telefoon nou die snuit van hem was goud waard  ;D hij hoorde hennie maar waar was ze nou  :o al met al was het een drukke week maar wel een hele gezellig week. hennie wanneer ga je weer boeken? kan rocky weer gezelli hier.groetjes marianne           
« Laatst bewerkt op: november 17, 2007, 16:50:22 pm door marianne »

TWEETY

• Gast
Re: vacantie van rocky
« Reactie #1 Gepost op: november 17, 2007, 17:54:13 pm »
haha wat een leuk verslagje marianne  :thumsup:
en hennie ! pas maar op of we krijgen hier nog de ontvoering van rocky ook ;D

kokosnoot

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 17, 2007, 18:21:55 pm »
leuk dat hij zo snel gewend raakte!
en zo grappig dat hij alles na ging doen van Djarno  :)
en Hennie moet nu elke morgen koffie zetten voor Rocky :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: november 17, 2007, 18:47:30 pm »
\

cheesy2

Hennie

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 17, 2007, 20:04:59 pm »
Ik wist vanmorgen niet wat ik hoorde toen Marianne verslag deed via de telefoon over Rocky's gedrag de eerste paar dagen.

Uiteraard had Marianne er niets over geschreven in de sms jes die we regelmatig naar elkaar hebben gestuurd gedurende mijn vakantie, om mij niet ongerust te maken.Heel enthousiast schreef ze elke keer dat het zo goed ging ;)
Ik was er zo van overtuigd dat Rocky zich netjes zou gedragen omdat hij hier thuis heel lief is met Marian en ook met haar knuffelt en bij haar opstapt. Maar nu blijkt wel weer niks veranderlijker als een gaai  :)
Ben benieuwd hoe hij straks op mij reageerd, Marianne en Richard zijn zo lief om hem thuis te komen brengen en zijn nu onderweg hierheen.

kokosnoot

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 17, 2007, 20:08:04 pm »
de bekende eigenwijze grijze he  ;D

marianne

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 17, 2007, 23:43:28 pm »
nou rocky is thuis en begroete hennie met een hoop welkom gefluit en gebrabbel  :a036: was blij zijn mama weer te zien en hennie natuurlijk blij weer rocky te zien  :thumsup: hebben gezelli een bakkie gedaan en hennie heeft me onwijs verwent  :-[ ik heb een heel mooi hangertje gehad uit turkije. een turks oog dat brengt geluk en weert ongeluk af. en voor de kinderen had ze hele mooie armbandjes meegenomen lief he`  :hart: na gezelli gebabbelt te hebben en natuurlijk rocky uitgebreid nog geknuffeld en gezoend te hebben zijn we weer huiswaarts gegaan. groetjes marianne 

marianne

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: november 17, 2007, 23:45:22 pm »

scheelde niet veel  ;D ;D ;D groetjes marianne

ede

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november 18, 2007, 09:57:17 am »
Het beestje wist natuurlijk niet wat em overkwam. De volgende keer zal het ongetwijfeld beter gaan omdat hij beter weet wat hij kan verwachten en dat Hennie weer terug komt.
Gelukkig won je zijn vertrouwen terug!  :thumsup:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: november 18, 2007, 10:29:48 am »
lijkt me heerlijk als je terug komt van vakantie en je gaai is blij je te zien :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #10 Gepost op: november 19, 2007, 12:47:02 pm »
hele leuke ervaring voor marianne en geweldig weer zien voor hennie  :thumsup:

marianne

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: november 19, 2007, 13:12:03 pm »
we missen rocky wel hoor. echt stil hier  :o djarno roept maar rocky. maar het was onwijs gezelli en inderdaad een aparte ervaring. om te kijken wat je allemaal met rocky kan doen omdat hij me zo aan het uitproberen was. maar ging harstikke goed daarna  :thumsup: groetjes marianne   

Hennie

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: november 22, 2007, 18:44:28 pm »
Hoi allemaal.
Sorry dat ik even een poosje niks gepost heb, ik moest nog even bijkomen van de vakantie , de bedoeling is om er van uit terusten, maar op 1 of andere manier was ik er hondsmoe van geworden.
Van Marianne hebben jullie al vernomen dat Rocky weer lekker thuis is en heel blij was mij te zien.
Ik kan hem nu ook op zijn snaveltje kussen, dat heeft Marianne hem wel geleerd want die wil altijd alle beestjes zoenen of ze willen of niet  ;D
Ondanks dat hij weer blij is thuis te zijn, gaat hij mij nu uitproberen om te kijken hoe ver hij kan gaan. Als ik zeg opstappen doet hij dat niet meer direkt, zoals voorheen.
Praten doet hij nog niet, bij Marianne heeft ie wel lekker gezegd, maar hier hoor ik hem alleen nog maar brabbelen en oefenen.
O,ja vanmorgen zei hij iets wat op Halloooo lijkt.
Ben wel erg benieuwd of het net zo'n kletsmajoor wordt als Djarno, wat die allemaal zegt  en nazegt na een paar dagen is geweldig.
gr.v.Hennie

kokosnoot

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: november 22, 2007, 18:49:17 pm »
misschien begin Rocky al een beetje te puberen? hoe oud is Rocky nu?
ik ben er ook zo een die altijd even moet zoenen met Poekie  :-[   ;D

Hennie

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: november 22, 2007, 21:15:43 pm »
Als het klopt dan is Rocky van 4 juni.
Dus nu ongeveer 5 en halve maand oud.