hoi zoals jullie weten kwam rocky hier vorige week vrijdag een weekje logeren

nou een zaterdag was rocky me al aan het uitproberen en als ik maar bij de kooi stond vloog ie er bijna doorheen

ik dacht

nou dat gaat nog wat worden. dus maar even met rust gelaten om te wennen

nou ik wat tegen hem aanpraten en meer niet. zondag eerst gewerkt tot 1600 en daarna weer met rocky proberen. nou was rocky het niet met mij eens dus begon weer een hoop lawaai te maken en hakbewegingen te maken

nou geef ik natuurlijk niet gauw op

dus ik met alles wat ik met djarno deed rocky er babbelend bij betrekken. nou het hielp rocky werd rustiger. maandag had ik hem zover hij wou zijn kooi uit

ik hem op mijn hand genomen met een handschoen aan die ik had meegekregen. nou hij had de grooste lol want hij eindigde op mijn hoofd

nou sherida kon je hier onderhand rollend van de grond afvegen

ik kreeg het wel benauwd toen hoor stel je voor dat ie op mijn hoofd gaat hakken

nou na veel gegier van mijn liefhebbende dochter en volgens mij toch ook wel van rocky en een starende djarno

kreeg ik hem op de speelplaats

hij vond het wel wat maar moest verder niet aan hem komen. maar zo eigenwijs dat ik kan zijn deed ik dat natuurlijk wel .nou die handschoen liet ik achterwege en toen ik ik hem meer corrigeren en dat ging goed. en dinsdag was ik zover ik kon hem aaien knuffelen en een kusje op zijn koppie geven

woensdag kon ik hem gewoon laten opstappen en kon ik hem een kusje op zijn snaveltje geven

nou hij zit nu dus de hele dag op zijn speelplaats en vind het geweldig en brabbelt op zijn manier er op los samen met djarno

als ik s`ochtends beneden kom roep ik altijd goedemorgen en dan steekt djarno zijn snaveltje door de kooi en krijg ik een kus. nou deed ik bij rocky koppiekrauw

maar donderdagochtend stak ie ook zijn snaveltje door de kooi en kreeg ik ook een uitgebreide kus van hem. en als ik koffie drink roept djarno ook altijd om koffie . zo van lekker koffie mmm. en zeurt net zo lang tot ie ook een lepeltje heeft gehad. nou jullie raden het al rocky brabbelt nu ook net zo lang tot ie heeft gehad.rustig op je gemak een bakkie doen is er niet meer bij hahahaha. vandaag gaat rocky weer terug naar zijn mama. we gaan hem vanavond brengen. we zullen hem wel missen en ik denk dat ik maar zakdoekjes meeneem voor onderweg mijn kennende. hij had hennie vanochtend aan de telefoon nou die snuit van hem was goud waard

hij hoorde hennie maar waar was ze nou

al met al was het een drukke week maar wel een hele gezellig week. hennie wanneer ga je weer boeken? kan rocky weer gezelli hier.groetjes marianne