heb het hele verhaal gelezen! Je bent een KEI ! met een hart van goud!
en JP'tje.. wat een toppertje! 
lieve foto's zeg!
is JP'tje een beetje een knuffelaar?
als het aan JP-tje ligt dan zit ze de hele dag bij je te knuffelen , dat kan natuurlijk niet er zijn nog andere die aandacht vragen . ze is wel een grote klets kop geworden ,je moet zo op je woorden passen ze zeg het allemaal zo na.
Als rocco en lora bij ons zitten zet ik haar meestal even op de standaard en dan moet je haar horen Lora stout ,Rocco stom komhier ik moet een kusje ,kiekeboe hier ben ik , en als we dan even geen reactie geven gaat het heel ongeduldig hallo ik ben hier
Lora praat ook wel maar niet zo heel veel en rocco is een grote uitslover ,zit te zwaaien en potjes te geven houd z'n poot tegen z'n snavel net of hij zit natedenken maar tik ook met z'n poot tegen z'n kop zo van je bent gek ,zijn grootste sport is de draden van de lampen door bijten

hans heeft al een paar keer snoeren moeten vervangen ,nu zit et tegen de muur een koektrommel de achterkant daarvan daar hebben we een stuk uit gehaald en de trommel achter de grondplaat van het stopcontact vat gezet en de deksel ook maar een schroefje gegeven die maakte hij gewoon open . nu kan hij niet bij de stekkers komen maar blijft het we proberen soms zegt hij kan niet en klauterd dan beledigt weer zijn kooi open zit dan bovenop nog even na te mopperen
gr Ann O en vandaag zijn er twee eitjes bij de valkparkieten

ik hoop dat ze bevrucht zijn