Auteur Topic: Hyves  (gelezen 15068 keer)

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • The Birdman
Re: Hyves
« Reactie #90 Gepost op: mei 19, 2008, 23:19:11 pm »
Ik heb ook de pest pokke @#$%^&*&^%$ aan die doorstuur mails enzo,maar heb al vele oude vrienden gesproken en gezien via Hyves,erg leuk! :thumsup:

Steph

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: juni 03, 2008, 18:03:38 pm »
Mijn hyves staat ook in mijn profiel dus wie mij wil toevoegen, ga je gang (vermeld wel even dat je van dit forum bent :D)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
gezocht hyvs vriendjes en vrindinetjes
« Reactie #92 Gepost op: november 20, 2008, 00:53:24 am »
  :a036: wie van jullie zitte er op hyvs. gezelli om julie toe te voegen :dance: :dance: mij vindt je onder marianne verhagen. anders als je me niet vindt onder marianne leiden  :dance: vindt je me vanzelf  ;) tot hyvs groetjes marianne

cosch

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: november 20, 2008, 07:38:17 am »
Heb je bericht even samen gevoegd met het grote hyves topic.
HIer vind je vast wel wat hyves vriendjes en vriendinnetjes! ;)

Juultje08

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: november 20, 2008, 09:17:03 am »
Ook mijn Hyves staat bij mijn profiel. Mocht je me toevoegen dan is t inderdaad handig dat je even meld dat je van t forum bent.

:thumsup: Ik kan ook best nog wat vriendjes kwijt hoor  ;)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #95 Gepost op: november 20, 2008, 11:04:21 am »
zit er net op sinds een paar dagen  :dance: en met hulp van me overbuurvrouw de site aangemaakt  :thumsup: maar jullie kenne me ik ben erg blond  :-[ dus loop al te rommele hoe ik jullie hyvsvriendje kan make  :-[ maar zonder resultaat  :( als ik op jullie streepje hoe je het ook noemt aanklilk hier op de site kom ik wel op hyvs maar sta ik niet ingelogd  :( en als ik me inlog ben ik jullie weer kwijt zucht  :seestars: als jullie mij nou wille toevoegen als hyvs vrindin/vriend wil aanmelde en ffe erbij zegd dat je van parkieteland ben gaan we gezelli hyve  :dance:  :dance:  :dance: hier nog een keer me hyvsnaam marianne verhagen en anders marianne leiden intikke vindt je me van zel  :thumsup: sta op de foto met me gezicht achter een waterval met een molukke  ;D groetjes en tot hyvs

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #96 Gepost op: november 20, 2008, 13:04:38 pm »
Marin, als je nou zorgt dat je blijvend ingelogd bent op Hyves (bij inloggen "onthoud mij" aanvinken) en je klikt op het icoontje van Hyves bij de mensen hier, kom je op hun Hyves en kun je gewoon aanklikken: voeg toe als vriend!

Succes! ;)
« Laatst bewerkt op: november 20, 2008, 13:09:18 pm door Loes »

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #97 Gepost op: november 20, 2008, 14:16:15 pm »
Zijn er hier nog meer mensen die aan de Hyves zijn?
Ik zelf heb wel Hyves,misschien leuk om elkaar toe te voegen en elkaar daar eens te "krabbelen"?.Degene die me wil toevoegen moeten me maar uitnodigen en er even bij vermelden wie je bent en waarvan we elkaar "kennen". :thumsup:
heb je toegevoed gr marianne

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #98 Gepost op: november 20, 2008, 14:16:47 pm »
Marin, als je nou zorgt dat je blijvend ingelogd bent op Hyves (bij inloggen "onthoud mij" aanvinken) en je klikt op het icoontje van Hyves bij de mensen hier, kom je op hun Hyves en kun je gewoon aanklikken: voeg toe als vriend!

Succes! ;)

:a036: gelukt dank je wel  :-*

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #99 Gepost op: november 20, 2008, 14:42:17 pm »
  :a036: nou gelukt hoor ik heb iedereen uigenodigt die er tot nu toe opstonde gezelli  :dance: gr marianne

Offline thewolf

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is top!!
    • een kromsnavel site
« Reactie #100 Gepost op: november 20, 2008, 14:45:32 pm »
  :a036: nou gelukt hoor ik heb iedereen uigenodigt die er tot nu toe opstonde gezelli  :dance: gr marianne

je an ook bij je profiel instelling zetten dat je hyves heb dan moet je gewoon je hyves adresneer zetten

groetjes rolf

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #101 Gepost op: november 20, 2008, 14:50:32 pm »

Toegevoegd  :thumsup:

Zisha

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: november 20, 2008, 14:54:37 pm »
ik heb ook een hyves heb geprobeerd Marianne te vinden maar dit is mislukt kan je niet vinden dus als je het leuk vind moet je mij maar toevoegen

dit is mijn adres http://zisha.hyves.nl/

groetjes Annette

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #103 Gepost op: november 20, 2008, 15:35:55 pm »
ik heb ook een hyves heb geprobeerd Marianne te vinden maar dit is mislukt kan je niet vinden dus als je het leuk vind moet je mij maar toevoegen

groetjes Annette

gedaan  :thumsup:

Zisha

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: november 20, 2008, 15:36:49 pm »

groetjes Annette

gedaan  :thumsup:

:thumsup: :thumsup: