Auteur Topic: djarno heeft een nieuwe kooi  (gelezen 1164 keer)

marianne

• Gast
djarno heeft een nieuwe kooi
« Gepost op: november 29, 2007, 02:23:05 am »
denken jullie  :CENS ga ik van de week kijken op marktplaats voor een kooi voor bonita ons valkje  :hart:  zag ik een onwijze mooie kooi  :thumsup: was alleen in brabant en ik woon in leiden  :o na veel lief naar mijn echtgenoot te kijken  :hart: ging hij hem halen. ik nooit zo oplettend naar de maten kwam dus afgelopen maandag uit werk en kreeg bijna een hartverzakking  :o de kooi was nog groter dan die van djarno  :fool: ik dus tegen rich je wil die valk zeker een vergrootglas om zijn pootjes binden  :angry: dat beestje verdwaald er in. maar eerlijk is eerlijk het was een onwijze mooie sierkooi. dus we gingen djarno verhuizen van zijn oude kooi in deze kooi  :thumsup: eerst met zijn kooi er naast gezet en als hij uit de kooi was hield ik hem erbij ging goed. nou vandaag was de grote dag(zeg maar avond ) djarno volgde alles vol verbazing en met argrusogen hoe wij alles aan het verhuizen waren  :o de andere kooi klaar gemaakt voor het valkje dus we hadden een hele volksverhuizing  ;D nou valkje kreeg bijna een rolling zijn hartje ging te keer  :o maar werd later wat rustiger. nou toen djarno er in en die voelde de bui al hangen  :CENS ging best goed in het begin  :thumsup: maar nu kijkt ie me aan zo van help me dan zie je dan niet dat ik in een vreemde kooi zit   :hot: liep er een kat langs de kooi hij schrok zich een ongeluk  :o ik hem toch maar bij me genomen en gerust gesteld en plat geknuffeld  :hart: kon die kat wel  :angry: maar ja beestje kan er ook niets aan doen. toen djarno weer was bijgekomen heb ik hem weer terug gezet. na veel kwekken en fluiten zo van reageer nou zie je me of hoor je me niet  :angry: is ie nu in slaapstand op 1 pootje op de speelbal die er in hangt gaan zitten  :CENS hoop dat ie zo gaat slapen kan ik rustig naar me bed ben gebroken  :o het is nu onderhand 5 voor half 3 snachts en me ogen vallen temet dicht  :sorry: maar kon het niet over me hart verktijgen om gelijk naar boven te gaan want als ik hem bemoedigend aansprak werdt ie wel rustiger  :thumsup: nou vervolg horen jullie nog. goh lijkt wel of allebei mijn vogels naar een vilawijk zijn verhuist  :a036: groetjes marianne   
« Laatst bewerkt op: november 29, 2007, 02:28:31 am door marianne »

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
Re: djarno heeft een nieuwe kooi
« Reactie #1 Gepost op: november 29, 2007, 09:40:37 am »
 :a036: gaaf toch, allebei een villa  :thumsup:

En vandaag willen we wel foto's zien natuurlijk  ;)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #2 Gepost op: november 29, 2007, 12:29:23 pm »
:thumsup:  wat een bofkontjes zijn t zeg!! :)

:pics: ??

marianne

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november 29, 2007, 16:23:03 pm »
:a036: gaaf toch, allebei een villa  :thumsup:

En vandaag willen we wel foto's zien natuurlijk  ;)

moet nog even fotos maken maar ga ik gauw doen. dan stuur ik ze door naar hennie en vraag ik of zij ze even op het forrum wil zetten  :thumsup: groetjes marianne

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #4 Gepost op: november 29, 2007, 16:55:04 pm »
 :thumsup:  :thumsup:

Hennie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 30, 2007, 00:29:41 am »
Ik hoop dat je vannacht beter slaapt....... :P
Stuur maar snel foto's ik ben ook benieuwd.
gr.v.Hennie

kokosnoot

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 30, 2007, 14:31:29 pm »
lekke joh een grote kooi, ben ook benieuwd naar de fotos  :thumsup: