Het is alweer meer als een week dat Noa bij ons is, dat kan je duidelijk merken want ze is lekker aanwezig.
Dus ook weer eens tijd voor een update van onze kant.
Zoals jullie misschien inmiddels weten hebben wij ook drie oci-katten, waarvan 1 poes nu een nestje heeft.
Die zit dus samen met Noa in de huiskamer, af en toe loopt zij los door de kamer maar heeft ook een bench waar nu de kittens in liggen.
Dit gaat tot onze opluchting erg goed, zij heeft eigenlijk geen intresse in Noa die ook met haar kooi in de kamer staat.
Van de week glipte papa poes de huiskamer binnen en was erg nieuwsgierig naar wat er nu in die kooi zat en zo'n herrie maakt.
In eerste instantie keek hij vanaf de vensterbank voorzichtig de kooi in en dacht waarschijnlijk van wat doet dat beest raar als ik in de buurt kom

Noa zat op haar stok met haar vleugels wijd gespreid en haar kuif omhoog te wachten op wat deze viervoeter nu verder ging doen.

Gizmo (papa poes) wou het even van wat dichterbij bekijken en zette zijn poot tegen de tralies

Dit was dus het moment waar Noa op zat te wachten en knabbelde even lekker aan die poot van die nieuwsgierige viervoeter.
En wat deed onze grote held Gizmo ...... ja juist als een angsthaas de kamer uit (onze held op sokken)

Vandaag had Sandra even een schaaltje water gepakt om te kijken hoe Noa reageerd op water, van Ilona en Jarno wisten we natuurlijk al dat zij het wel lekker vind om te douchen enzo.
Maar wilde toch even zelf kijken, voordat we daadwerkelijk met haar onder de douche stappen.

Hier volgt een korte impressie van het tafereel.

Afgelopen zaterdag hebben we de verjaardag van mijn oudste zoon gevierd en wij maar zeggen dat Noa zo'n kletskous is.
Daar dacht Noa dus geheel anders over en was op die dag erg stil, af en toe een sqiep of een piep.
Totdat iedereen naar huis was, ja toen kwam mevrouw wel los

Inmiddels gaat het met kletsen ook wel lekker, ze kan al aardig
kletskous zeggen, soms maakt zij daar ook kletskop van

Maar zaterdagavond waren we helemaal door het dolle heen.
Want Sandra ging nog even kriebelen, toen gooide ze er spontaan
owwww lekker uit.

Dus wij het de rest van de week maar zeggen tegen haar als we haar kriebelde, maar denk je dat ze het nog een keer zei?

Dacht ut niet waarschijnlijk vond zij 1 keer meer als zat.
Groetjes Michel.
P.S. heb even Sandra haar naam geleend zodat ik ook even wat kon plaatsen in Noa's dagboek

Oja waar kan ik eventueel de foto's van onze huisdieren neer zetten?

Voor reacties klik
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=29399.0