Hier zorg in in mn uppie voor mezelf

mn 2 kids , een hond , een kat , 2 papegaaien en 5 parkieten .
En dan werk ik ook nog 25 uur p.w op onregelmatige tijden . (verdeeld over 5 dagen)
Zodra ik thuis ben is alles blij .. met het hondje loop ik ( of mn moeder die om de hoek woont) ong 2 uur per dag mee in totaal , kat komt zelf een kroel halen wanneer ze wilt en slaapt snachts bij me op bed , de vogels gaan bijna altijd gelijk los als ik thuiskom , Diesel de grijze krijgt zn aandacht door hem vaak mee te nemen als ik in mn huis aan het rommelen ben , zit op de aanrecht als ik de vaatwasser inruim enz .. Lorre de amazone ben ik mee bezig met zn vertrouwen te krijgen , ong een half uur per dag .. even 1 op 1 lekker kroelen en verder is hij al gelukkig op het deurtje van de kooi te kunnen zitten .
De parkietjes vinden het al fijn als ze gewoon los op de kooi kunnen zitten op een mooie wilgentak , en elke dag neem ik er wel 1 of 2 ff bij me .
Alles gaat hier op verschillende tijdstippen (wat de dieren aangaat) door dus die onregelmatige werktijden .
Verder kletsen we tussendoor veel tegen allemaal , ook de kids , en de diertjes hier vinden het al leuk als er leven in huis is ...
Als de temperatuur buiten weer beter is kunnen de papegaaien hun lol op , mogen ze mee de hond uitlaten , kind van school halen of boodschappen doen .. sla ik een paar vliegen in 1 klap

Oja .. t gebeurt dus wel eens dat t stofzuigen een dagje word overgeslagen

zitten helaas maar 24 uur in een dag ...mn kinderen en dieren gaan voor alles ...