Auteur Topic: snavel te lang?  (gelezen 6798 keer)

maryen65

• Gast
snavel te lang?
« Gepost op: januari 07, 2008, 16:42:36 pm »
Hallo

Ik zal me eerst netjes voorstellen, ik heet maryen ben 43 jaar oud en woon in het noorden van het land.
Mijn zoon van 11 heeft een gele parkiet gekregen van opa. Het is echt een heel lief beestje en lekker verwend. Nu zeggen een aantal mensen tegen mij dat mickey (zo heet de parkiet) zijn snavel te lang heeft. Ik heb helemaal geen verstand van vogels dus kan niet zeggen of  het wel of niet zo is. Dus opa gevraagd want die heeft jaren vogels gehad. Die zegt dat het wel mee valt.
Ik heb zo'n roze steen in zijn kooi hangen maar daar zie ik hem nooit bij.
Moet ik met hem naar de dierenarts gaan? En wat doet die eraan, een stukje afknippen? Sorry ik kom misschien wel dom over maar heb nog nooit geen vogel gehad.

Mvg Maryen

cosch

• Gast
Re: snavel te lang?
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2008, 16:44:26 pm »
Welkom op Parkieten-land.  :thumsup:

Je mag alle vragen stellen die je kwijt wilt ;)

Kun je misschien een foto maken en plaatsen? Dat zou wat makkelijker oordelen zijn voor degene die er verstand van hebben!

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #2 Gepost op: januari 07, 2008, 16:45:54 pm »
Hallo

Ik zal me eerst netjes voorstellen, ik heet maryen ben 43 jaar oud en woon in het noorden van het land.
Mijn zoon van 11 heeft een gele parkiet gekregen van opa. Het is echt een heel lief beestje en lekker verwend. Nu zeggen een aantal mensen tegen mij dat mickey (zo heet de parkiet) zijn snavel te lang heeft. Ik heb helemaal geen verstand van vogels dus kan niet zeggen of  het wel of niet zo is. Dus opa gevraagd want die heeft jaren vogels gehad. Die zegt dat het wel mee valt.
Ik heb zo'n roze steen in zijn kooi hangen maar daar zie ik hem nooit bij.