Dan kan het gebeuren dat mensen ook op elkaar in gaan ipv zich alleen op jouw vraag te richten. Dat is een forum.
Forums waar ik op kom, is het de bedoeling te reageren op het onderwerp en niet op elkaar. Dat mag niet eens! want da's offtopic.
Maarre het is jammer dat ik geen slotje op dit topic kan zetten. Want wat mij betreft is dit topic gesloten als je net de laatste reacties las is dat overduidelijk. Je zorgt dat dit topic weer gaat leven, en daar heb ik geen behoefte meer aan. Maar ik zal je veel plezier wensen met alle reacties op je.
Ik denk dat jullie boodschap duidelijk is. Laten we elkaar in waarde laten.
Mar77 denkt er zo over, wij hebben gezegd hoe we er over denken en dan mag ze daar mee doen wat ze wil!
misschien dan toch maar gewoon je leuke knaagdiertjes houden
Zullen we daar dit topic op een leuke manier mee afsluiten???

VOORDEEL KNAGERTJES VOOR MIJ

- staan in huiskamer (wordt er snachts niet wakker van)
- zijn nachtdieren worden wakker bij schemer (in wintertijd ben ik met schemerthuis)
- tam maken?? (geen probleem bij hamsters/muizen).
- een keertje savonds weg? (geef je ze de volgende dag extra veel de aandacht en dan is het goed voor eigen gemoedsrust)
- worden slechts paar jaar oud (mijn leventje veranderd nog weleens, en dan is paar jaar uitstekend te overbruggen. Maar geen 15jaar)
- lekker stil (lees topic sonic over haar dwerghamsters, en dat is het verschil)! ik wordt rusteloos als ik ze niet hoor snachts.
- makkelijk met aanschaf(leeftijd minder belangrijk qua tam maken)
Nu ik dit getypt heb denk ik serieus...... wat heb ik het dan getroffen met mijn 6mannen

.

dat ik dat wegwilde doen, enkel omdat vogel een keer muizengeluid overnam (muis had last van luchtwegen, niet ernstig gebeurt vaak bij hun. Maar dan hoor je ze wel tekeer gaan qua ademhaling. Ik wist opgeven moment niet meer wie ik hoorde de muis of de vogel. Want soms kwam het links-muizenkooi en soms in het midden-vogelkooi).
Shame on me

. Maar toen muis dood was (een van de 3), bleef vogel dat geluid doen.Daardoor kon ik die muis niet vergeten en dat was erg moeilijk.

Nou hopelijk snappen jullie dat wel.