Mork is een grijze roodstaart.
Ja maar die ontwetendheid kan gevolgen hebben voor de papegaai en sja iemand van oude stempel zal misschien denk ik nog meer interesse tonen dan mijn moeder doet.
Info geven doe ik al weken ze schuift dit allemaal weg en wordt kwaad het heeft geen enkele zin dus ik denk dat zowel de papegaai als mijn moeder naar de arts moet

Ik bedoelde met die lamp een UV lamp misschien dat die ook zonlicht te kort krijgt.
De papegaaienopvang is helemaal niet zo slecht hoor ze verkopen de vogels niet en wordt niet gebruikt voor medische doeleinden of iets dergelijks ze blijven hun hele leven daar en kunnen hun zelf zijn met soortgenoten en ik denk dat dit het beste is voor Mork aangezien hij helemaal alleen is zonder soortgenoten.
Ik sta machteloos en ik kan niks anders doen dan toekijken en het voorlopig totdat mijn moeder een dag ergens gaat logeren bij een vriendin, van mij af te zetten tot die tijd zal ik Mork zoveel mogelijk aandacht geven en Mork mee naar buiten nemen.
Ik wilde Mork vandaag ook mee naar buiten nemen het was hier zo lekker weer maar Mork wilde niet

Zodra mijn moeder ergens heen gaat stap ik meteen naar de vogelarts.
Mijn moeder gebruikt overigens antidepressiva en ik weet uit ervaring dat je dan tegen 1 muur praat en niks je meer boeit of interesseert dus dat gevoelloze, harde en kortzichtige kan door de antidepressiva komen toen ik aan de antidepressiva zat was ik er ook totaal niet mee bezig als je met die zooi stopt zie je in ene weer alles om je heen en ook je gevoelens komen terug dus helaas ook de negatieve en het (extreme) zorgzame wat ik altijd had.
Dit betekent niet dat dit een excuus is hoor.
Maar goed dat is van een hele andere orde.
Overigens Mork is aan het nieuwe voer en daar was die het helemaal niet mee eens

hij werd boos en agressief en hij wilde pertinent het oude voer dit niet gegeven natuurlijk en ja hoor hij zat er vanavond al aan te knabbelen niet echt met vreugde dat zeker niet

kwestie van wennen denk ik.
Ik heb wel eens gehoord dat papegaaien ook aan de antidepressiva gingen die lijkt mij dus echt niet de bedoeling maar blijkbaak is het vaak nodig lijkt mij niet echt de bedoeling?
En alle moeders van dit forum met papegaaien jullie zijn top en het was zeker niet tegen jullie gericht hoor

Ik hou jullie op de hoogte!
Lantas