ben vandaag met jip bij hedwig vander horst geweest in het nop. hij is getest op polyoma pbdf en chlamidya hij moest dus geloven aan prikje in zijn nek en een cloaca swab..onderweg erheen zat meneer te kwetteren in zijn kooi bij hedwig aangekomen viel haar meteen zijn enorm grote kuif op

na een uiterlijk onderzoek, werd er bloed afgenomen uit zijn nek en een cloaca-swab genomen ze stuurt het op naar gendika,op mijn vraag of hun foutenpercentage niet te hoog was zei ze dat dat verbeterd was gemiddeld 1,5% werd nog fout getest...zelfde als in leipzig of engeland ook is zijn mest gecontroleerd die was oke

op mijn vraag over epileptische aanvallen zei ze dat dat waarschijnlijk geen aanval was maar paniekreactie als hij van zijn stok dondert omdat hij vanwege verkeerd nestblok/materiaal kromme pootjes heeft
op de terugweg zat meneer zelfs zijn verenwerk (wat enigzins verward was door de onderzoekjes) te poetsen,toen ik honger kreeg en bij de pomp stopte voor een broodje en terug liep naar auto zag ik een vrouwtje bij mijn auto staan,jip vol aan t kwetteren tegen haar,de chameur

thuis aangekomen begon hij gelijk weer te eten maar kreeg wel net weer paniekaanval,wat ik toch meer op epileptie blijf vinden lijken hier ga ik morgenvroeg gelijk weer over bellen natuurlijk
voor de rest wordt t nu afwachten wat de testen uitwijzen