Auteur Topic: Dagboek van BBZN  (gelezen 1633 keer)

Hennie

• Gast
Dagboek van BBZN
« Gepost op: februari 14, 2008, 15:06:40 pm »
Hier begint mijn dagboekje.
Ik ben een BB tje van tien weken en afgelopen zaterdag bij mijn nieuwe Mama en grijze stiefbroer komen wonen.
Voorlopig noem ik de vrouwspersoon hier in huis maar mijn mama want tenslotte geeft zij mij nog drie keer per dag pap met een daarvoor bestemd lepeltje.
Ze heeft nog geen naam voor mij bedacht, wat wel lastig is. Eerst wilde ze mij Neh-Neh noemen maar dat is niet zo handig want er lopen hier een paar kattenbeesten die wel eens iets ondeugends doen en dan moet zij even luid POES NEE NEE roepen om ze te bestraffen. Het werkt wel want dan springen ze meteen van het aanrecht of de tafel af als ze er niet op mogen wanneer er gegeten of gekookt wordt.
Nu zit ze te denken aan Be-Be , Sylvester ( klinkt leuk bij Rocky ) Gijs of Puck als naam voor mij maar ze weet het nog steeds niet.
Mijn grijze stiefbroer Rocky schijnt als kuiken heel zoet geweest te zijn, hij maakte konstant tevreden kuikengeluidjes tussen de voedingen door en zette pas een keel op als hij door had dat de pap in aantocht was. Ik daarintegen ben een echte schreeuwbek zoals ze me wel eens noemt.Vooral de eerste paar dagen.Ik moest natuurlijk wennen aan mijn nieuwe situatie en bovendien was het ook een beetje de schuld van diegene die mij verkocht had. Die had gezegt dat ik maar 1 eetlepel pap mocht . Mijn Nieuwe mama had het precies uitgemeten, 1 eetlepel pap was 5 voederlepeltjes .Nou na een dag blêren en schreeuwen gaf ze mij er zes per keer en sinds gisteren 7 en voel ik mij al een stuk voldaner.Gisteren vroeg in de avond begon ik zelfs te spelen met een balletje met een belletje erin en maakte ik tevreden kuikengeluidjes.
Mijn Mama verteld straks verder, geloof dat ze visite krijgt.
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2008, 16:32:44 pm door Hennie »

Hennie

• Gast
Re: Dagboek van BBZN
« Reactie #1 Gepost op: februari 14, 2008, 16:31:52 pm »
Hier alvast twee foto's van mij.