en dat beven is normaal nicky , da's de emotie die dat doet , het is ook allemaal nieuw voor hem hé
Ok gelukkig

maak me snel zorgen hoor!
Er zijn een aantal kleine dingen waar ik me nog druk om maak:
koude pootjes en veel slapen
maar denk dat het vele slapen is omdat het nog een kleintje is..
de koude pootjes kan ik nog niet verklaren, het is hier absoluut niet koud!

ga je hem afdekkken om te slapen trouwens ??
hij heeft vndg onafgedekt geslapen, eigenlijk omdat hij zijn weg in de kooi nog niet kent,
en ik er direct bij wil kunnen als er iets is. hij heeft een rustige nacht gehad,
ik daar in tegen niet, schrok vnncht om 5h stikkend wakker

heb ongeveer 2 minuten verschrikkelijk gehoest en ben een kwartier in het donker opzoek geweest naar de hoest siroop

ray werd er wakker van en zei direct dat het "kuifje" alweer omhoog stond,
ondanks het nachtelijke avontuur heeft Lucky niets gezegt of gefladderd.
Ook omdat ik nog wel eens smiddags weg ga en snachts thuis kom wil ik hem niet onder een doek laten slapen,
het moet een gewoonte worden om zonder doek te slapen. Cor slaapt ook zonder doek.
Mooi valkje 
Hoe is ie de nacht doorgekomen??
Voila hierboven

daar is vlakie dan toch eindelijk waar hij moet zijn!!!
en wat is het een schatje
hij vertrouwd je duidelijk al helemaal!
Heeft hij rustig geslapen naast zijn vriendje Cor?
Hoe heeft Cor eigenlijk gereageerd?
Vanmorgen heb ik de 2 kooien dicht tegen elkaar gezet, Cor trok een sprintje naar de tralies om te kijken wat er nou precies zat te bewegen daar,
de reactie van Lucky was angstig, blazen en maar omdraaien, dan zie ik haar niet

Gister is hij flink geschrokken toen cor plots begon te schelden, zo doende de botsing,
en nog steeds als cor nu scheld, (soort kraai achtig krassend geluid) gaat zijn kuif om hoog en bibberen,
hoop dat hij dat snel kan vergeten!
Vanmorgen heeft hij lekker gewandeld over het bed! heerlijk op ontdekkingstocht, en ik heb hem meerdere malen beloond met een Harrie!!
en hij verpulverd ze helemaal! het is aanpakken en versnipperen maar

dat overzetten gaat dus helemaal goed komen!
Goed om te horen dat het allemaal zo geweldig is. Je hebt het verhaal van het eten nog niet verteld Nicole. 
Das waar

Toen we vertrokken vanaf Mandy om de reis naar huis te maken heeft mandy heeeel de kooi vol gehangen met eten en snoepjes,
ik had ook zelf zaad bij me, zodat hij in iedergeval iets had! Vlak voor vertrek heeft hij nog pap gehad tot hij niet meer hoefde.
We vertrekken, corina en ik praten er over dat hij tijdens de reis waarschijnlijk meer bezig zal zijn met vasthouden en Caravans kijken
( Caravans in het byzonder waren leuk!

) dan met eten, prompt dat gezegt te hebben
dook meneer midden in zijn kleine voerbak om eens uitvoerig te dineren

Het is een echte eter hoor!

drinken wat minder, maar de rest is goed!
Flinke poep ook soms!

gister was ik nog trots op de kleine parkieten poepjes..

maar vanmorgen waren ze toch van heel ander formaat

Vanmiddag ga ik een weegschaaltje halen en nog een trapje, hij is een echte klimmer, maar naar beneden klimmen lukt gewoon niet!
dus even helpen met een trapje!
Lucky zit nu weer heerlijk een Tukkie te doen, jonge vogels slapen veel