Super foto's Leon

Gisteavond was ik zo moe, ik had niet meer de puf om te reageren
Dus doe ik nu even ;)Hallo allemaal, Boefie die jullie op de foto's is mijn gaai.
Ik hoef niet anoniem te blijven hoor dat heeft Leon niet goed begrepen.
Wij wilden gistermiddag alleen niet op de foto, want ik bracht m'n gaai niet wegens vakantie of een leuke gaaienvisite en er waren idd momenten dat t huilen me nader stond dan het lachen, al zal niet iedereen dat gemerkt hebben. En nu nog want ik mis haar nu al

Dus een misvatting tussen Leon en mij, kan gebeuren he

Ik was altijd gewend de gaai hier op t forum Jamie te noemen, eigenlijk heet ze ook zo, maar wij zeiden dat nooit, ze kreeg al snel als koosnaam Boef of Boefie deze naam zegt ze zelf ook

Vandaar dat Leon nu ook Boef zegt.
Even over Boef: ik heb hier meerdere keren verteld dat ze vervelend gegrag vertoont, hoge fluittonen, heel veel aandacht vragen.
Ik heb meer dan een half jaar vanalles geprobeerd, soms leek het minder te worden. maar dan weer erger enz.
De laatste tijd werd het steeds erger er kwam nog meer bij, irritant piepen, zenuwachtig met de vleugels fladderen, ik kon het gewoon niet meer volhouden.

Via Vivke (dank je Viv

) ben in in contact gekomen met Leon dus zodoende.
Boefie logeert nu dus een poosje bij Leon het is daar een hele andere gezinssituatie, veel drukker dan hier, met kinderen en honden .
Ik denk dat dat goed voor haar is, veel afleiding, het is een papegaai die veel uitdaging nodig heeft, dus genoeg te zien en te horen daar bij Leon

Op deze manier hoop ik wat tot rust te komen, dingen te overdenken en wellicht kan het gedrag van Boef op deze manier doorbroken worden
Leon superbedankt voor alles, top dat je dit voor me wil doen

Ik heb gelezen dat ze ook al van de pellets heeft gegeten, heel fijn dat ik alles kan volgen hier

Groetjes
Ineke