Auteur Topic: Pimmetje is gezonddddddddd !!!!!!!!!!!!  (gelezen 36016 keer)

chantal

• Gast
Re: Jerry is niet meer.....................
« Reactie #300 Gepost op: mei 19, 2008, 09:04:48 am »
Ik kom net terug vakantie en lees dit  :cry: :cry: Heel veel sterkte en we duimen op een goede uitslag  :nailbiting:

Jerry  rip

Offline Bobbie

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #301 Gepost op: mei 19, 2008, 09:28:38 am »
morgen zijn de 2 weken om dat ik ze heb laten testen............ :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

Die zenuwen kan ik me voorstellen. Elke dag denk ik wel even aan jullie en vraag me dan af hoe het met jullie is na dit grote verlies. :sorry:

Ik denk dat je het pas een plekje kan geven nadat je de uitslag binnen hebt en alles op een rijtje kan zetten.
Nogmaals sterkte en hopelijk komt de uitslag snel. console

kokosnoot

• Gast
« Reactie #302 Gepost op: mei 19, 2008, 10:58:16 am »
morgen zijn de 2 weken om dat ik ze heb laten testen............ :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

console

hoe gaat het met Pimmetje?

jet

• Gast
Re: Jerry is niet meer, de uitslag is binnen
« Reactie #303 Gepost op: mei 19, 2008, 11:22:24 am »
ik heb net maar even gebeld kon niet meer wachten

jerry  idd pbfd mannelijk

pim negatief :thumsup: ook een mannetje

hij moet over 2 weken weer getest worden

woensdag is oranje er weer en even bellen kijken wat er nu gedaan word ivm jerry

van de ene kant super natuurlijk

zo een raar gevoel nu zit hier te blèren terwijl ik dit tik :cry: :cry:

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #304 Gepost op: mei 19, 2008, 11:25:49 am »
Ach meis ................ het is ook zo dubbel. Is helemaal niet raar. De spanning komt er even uit. console

Fijn dat Pimmetje negatief is :thumsup: Heel goed dat ie over 2 weken weer getest gaat worden.

Huil maar even lekker uit, je hebt zat voor je kiezen gehad. :cry:

kokosnoot

• Gast
« Reactie #305 Gepost op: mei 19, 2008, 11:27:08 am »
oh Jet wat een geluk bij een ongeluk meis  :cry:  :thumsup: ik heb met je te doen  console
hopelijk geeft de 2e test dezeflde uitslag, dan kun je weer adem halen  :a036:
wat heerlijk voor jou en Pimmetje  :-*

cosch

• Gast
« Reactie #306 Gepost op: mei 19, 2008, 11:36:22 am »
Ohhhh wat fijn zeg dat alles goed is met Pim.

Zou er toch niet aan moeten denken dat ook hij ziek zou zijn geworden.
Goed dat je het zekere neemt door em nogmaals te laten testen.

Heel veel sterkte met het een plekje te geven!  :-*

Offline sandra

• Broedrijp
« Reactie #307 Gepost op: mei 19, 2008, 11:37:28 am »
Ik duim voor je dat Pimmetje over 2 weken weer negatief is  :-*

Wat ik me nu wel afvraag is waar komt die pbfd vandaan. De kweker waar Jerry vandaan kwam zal hiervan toch ook wel geschrokken zijn neem ik aan, en hoe gaat hij hier nu verder op handelen....

CT

• Gast
« Reactie #308 Gepost op: mei 19, 2008, 12:08:02 pm »
Beste Jet,

duime zeker voor je mee voor binnen twee weken, Pimmetje moet en zal negatief zijn.

Wat ik me nu wel afvraag is waar komt die pbfd vandaan. De kweker waar Jerry vandaan kwam zal hiervan toch ook wel geschrokken zijn neem ik aan, en hoe gaat hij hier nu verder op handelen....

deze vraag heb ik ook..... ben wel heel nieuwsgierig

jet

• Gast
« Reactie #309 Gepost op: mei 19, 2008, 12:40:04 pm »
ja die vraag heb ik dus ook

oranje en ik zijn vrijwel zeker ervan dat het uit het nest komt

dus ook hij heeft besmette dieren zitten

heb de kweker gebeld, ga er morgen avond lang maar hij deed er heel luchtig over

het geld van jerry krijg ik terug, het verzacht niks maar het gaat me nu om het principe

De 300 euro van het testen wil hij het niet over hebben

wat ik nu ben aan het zoeken wat zijn mijn rechten en wat zijn zijn plichten

ik heb de dieren bescherming gebeld en die zeiden dat hij gewoon zieke dieren mag verkopen mits hij het erbij vermeld bij de verkoop

dan heb ik zoiets van , ja aan me hoela dan neemt toch niemand die ellende in huis, dat doet hij dus echt niet

Offline Billybird

• Broedrijp
  • Jacco Pinda
    • MatchinCare bemiddelt in nannies en nurses
« Reactie #310 Gepost op: mei 19, 2008, 12:43:04 pm »
Hee Jet,

Wat jammer dat je nu toch weer niet helemaal van het wachten af bent. Nu eerst weer Pim testen en dan weer wachten. Maar toch wel een positief puntje dat hij nu negatief gestest is op PBFD. Even volhouden nog.  :-*

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #311 Gepost op: mei 19, 2008, 12:50:25 pm »
Hoi Jet,

mijn reactie van 2 weken terug was misschien heel hard dat ik zei dat ik boos werd omdat je geen oplossing zag, maar ik ben heel blij voor je dat Pimmetje negatief getest is. Ik had het heel erg gevonden wanneer Jerry Pimmetje besmet had doordat je ze niet uit elkaar gehaald zou hebben. Ben dan ook blij dat je maatregelen getroffen heb door Jerry elders te plaatsen.

Nu maar weer wachten op de uitslag van de 2e test. Ik hoop zo voor je dat ook deze negatief is.

Ik zou idd de kweker maar informeren over het gebeuren. Zijn/haar hele bestand zal getest moeten worden. Ook zal de kweek en verkoop moeten stoppen totdat de bron van de ziekte is gevonden. Ook de vogels die de afgelopen tijd al verkocht zijn en naar nieuwe baasjes zijn gegaan zullen getest moeten worden. Hij/zij zijn/haar verantwoording moeten nemen. Als het een goeie kweker is, dan zal dit ook wel gebeuren.

jet

• Gast
« Reactie #312 Gepost op: mei 19, 2008, 13:54:03 pm »
Hoi Jet,

mijn reactie van 2 weken terug was misschien heel hard dat ik zei dat ik boos werd omdat je geen oplossing zag, maar ik ben heel blij voor je dat Pimmetje negatief getest is. Ik had het heel erg gevonden wanneer Jerry Pimmetje besmet had doordat je ze niet uit elkaar gehaald zou hebben. Ben dan ook blij dat je maatregelen getroffen heb door Jerry elders te plaatsen.

Nu maar weer wachten op de uitslag van de 2e test. Ik hoop zo voor je dat ook deze negatief is.

Ik zou idd de kweker maar informeren over het gebeuren. Zijn/haar hele bestand zal getest moeten worden. Ook zal de kweek en verkoop moeten stoppen totdat de bron van de ziekte is gevonden. Ook de vogels die de afgelopen tijd al verkocht zijn en naar nieuwe baasjes zijn gegaan zullen getest moeten worden. Hij/zij zijn/haar verantwoording moeten nemen. Als het een goeie kweker is, dan zal dit ook wel gebeuren.

weet je dat ik aan jou zat te denken voor in hier inlogde

vind het helemaal niet erg dat je zo reageerde, wil je er juist voor bedanken, dat was toch net ff dat zetje in de rug om jerry ergens anders onder te brengen :-*

de rest natuurlijk ook heel erg bedankt voor de lieve woorden en steun, ik kan het nu alvast een plekje geven, ben nu voor de uitslag van pim niet meer zo bang, is natuurlijk even spannend nog.

heb hem net even heel hard geknuffeld en toen hij terug op de stok zat zat hij me echt zo aan te kijken van mens doe ff normaal, wat mankeert jou ;D

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #313 Gepost op: mei 19, 2008, 14:05:23 pm »
Ohh wat een dubbel verhaal  console

Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van het overlijden van Jerry  :-*

En heel fijn dat Pim negatief getest is  :thumsup: ik duim door voor de volgende test ;)

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #314 Gepost op: mei 19, 2008, 15:26:06 pm »
Jet wat fijn dat Pimmetje negatief is zeg!  :-* nu afwachten op de andere, maar dat moet ook goed gaan!

ik hoop dat je snel jerry een plekje kan geven, en dat de kweker met een goede oplossing komt,
zodat je ook dat kan laten berusten!

ik wens je veel succes en sterkte de komende tijd!  :-*