Hoi Jet,
mijn reactie van 2 weken terug was misschien heel hard dat ik zei dat ik boos werd omdat je geen oplossing zag, maar ik ben heel blij voor je dat Pimmetje negatief getest is. Ik had het heel erg gevonden wanneer Jerry Pimmetje besmet had doordat je ze niet uit elkaar gehaald zou hebben. Ben dan ook blij dat je maatregelen getroffen heb door Jerry elders te plaatsen.
Nu maar weer wachten op de uitslag van de 2e test. Ik hoop zo voor je dat ook deze negatief is.
Ik zou idd de kweker maar informeren over het gebeuren. Zijn/haar hele bestand zal getest moeten worden. Ook zal de kweek en verkoop moeten stoppen totdat de bron van de ziekte is gevonden. Ook de vogels die de afgelopen tijd al verkocht zijn en naar nieuwe baasjes zijn gegaan zullen getest moeten worden. Hij/zij zijn/haar verantwoording moeten nemen. Als het een goeie kweker is, dan zal dit ook wel gebeuren.
weet je dat ik aan jou zat te denken voor in hier inlogde
vind het helemaal niet erg dat je zo reageerde, wil je er juist voor bedanken, dat was toch net ff dat zetje in de rug om jerry ergens anders onder te brengen

de rest natuurlijk ook heel erg bedankt voor de lieve woorden en steun, ik kan het nu alvast een plekje geven, ben nu voor de uitslag van pim niet meer zo bang, is natuurlijk even spannend nog.
heb hem net even heel hard geknuffeld en toen hij terug op de stok zat zat hij me echt zo aan te kijken van mens doe ff normaal, wat mankeert jou