Al een aantal jaren hebben wij een relax plek voor de tuindeuren. Vorig jaar heb iik een speelstandaard voor Jacco gemaakt, die stond ook voor de tuindeuren en toen bleef er van de relax plek niet zoveel meer over.

Zoiets dus.
Na een paar maanden vatte ik het idee om een hangende vrijzit te kopen voor Jacco. Dan kon hij lekker bij ons zitten en naar buiten kijken en hadden wij nog steeds een plekkie om samen te borrelen of een kop koffie te drinken. Voorwaarde was dan wel dat er een vangbak onder moest zitten. Dus ik op zoek. Nou vergeet het maar. Niet te koop zo'n ding. Daarom moest er weer creatief gedaan worden en heb ik er zelf een gemaakt. Met een bak van de intratuin, 2 ara schommels, kettingen en wat bestaand speelgoed is het aardig gelukt. Hier is het resultaat.

En Jacco vind het geweldig. Zo kan hij lekker naar buiten kijken en in het zonnetje zitten. Als het zonnig is zet ik de deuren open en zit hij "buiten". Het dins heeft alleen 1 nadeel (voor Jacco dan), hij kan er namelijk niet af klimmen.