15 mei 1e ei (Kapot)
19 mei 2e ei
22 mei 3e ei
26 mei 4e ei

Vandaag heeft Lola weer een ei gelegd
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een deukje of barst in het ei komt, ik heb hier bij de meyer papegaaitjes ook 4 eitjes liggen waarvan 2 met een deukje, de kuikentjes die erin zitten ontwikkelen zich nog steeds zoals ik kan zien. Dus niet te snel wegnemen hoor. Of er moet echt sap of eigeel uitgelopen zijn dan houdt het op.
Ben benieuwd ofdat er nog een 4de eitje gaat bijkomen. succes alvast met deze 2 
Dat wist ik dus niet

Dacht als het stuk was dat het niet meer goed was

Maar het kapotte ei lag zo’n 10 cm van Lola af en Rico heeft het nog verder weggekegeld.
Wat me eigenlijk het meest zorg baard is dat Rico Lola niet verzorgd/ voerd. Lola, als ze komt eten, gaat Rico ook naar de voerbak, dan tikt Lola met hare snavel tegen die van Rico maar Rico draait zich weg.
Het verliefd

zijn van de vogels is percies helemaal weg....
Ik maak het eivoer vochtig en draai daar balletjes van, die nemen ze in hun poten en smikkellen het op. Dan laat Rico het wel toe dat Lola met hem mee eet, hij houd het vast en Lola smikkeld mee, ook met de fruitjes en groenten.
Lola komt een paar keer per dag snel naar boven om wat te eten en dan snel terug naar beneden om te broeden.
Onze grootste zorg is dan ook krijgt Lola wel genoeg binnen.
We zijn heel benieuw hoe dit verder afloopt.