Ik heb vandaag een radicale beslissing genomen. Zoals jullie weten heb ik Kato gelijk bij Tuvix in de kooi gedaan. Dit ging/gaat op zich best wel goed. Alleen Tuvix jaagt te veel achter Kato aan. En da met name tijdens/met eten. Kato valt niet af maar komt ook naar mij idee niet genoeg aan. Hij blijft steken/zitten op 389/390/391 gram. Ik heb het idee dat hij ook te weinig rust krijgt in de kooi doordat Tuvix jaagt.
DUs heb ik de stoute schoenen aangetrokken en Tuvix zijn "oude" kooi weer tevoorschijn gehaalt. Ze zitten nu weer ieder in hun eigen kooi op 1 kamer. Ik kijk dit eerst even aan. Misschien dat Tuvix zijn gedrag wel met een tijdje veranderd. Dan kunnen ze altijd nog weer bij elkaar in. Toch?
ik kan prada ook nog steeds niet bij djarno in de kooi doen

want op de speelplaats gaat het in het algemeen wel goed maar het zijn geen vriendjes

djarno is best wel jaloers en wil af en toe prada toch wel er van af gooien

waardoor prada wel onzeker wordt maar dan ook wel weer zich snel verdedigt

prada gaat nu steeds meer babbelen (was in het begin ook heel stil) en roept sinds van de week hallo

en is dan helemaal trots

maar ik heb dus ook nog maar geen poging gedaan om ze samen in de kooi te doen ben dan bang dat het prada heel onzeker maakt. maar als je ze apart in een kooi houdt maar wel samen op de speelplaats doet wat goed gaat bij jou zover is lees is dat toch ook geen probleem

behalve dan die tweede kooi in de kamer