Gisteren was ik zo rond 22.15 uur thuis nadat ik eerst Melina afgezet had en de aanhanger geleegd te hebben en de auto teruggebracht had. Ik had gisteren niet meer de puf om hier iets te schrijven.
Rond 10.15 uur was ik gisteren bij Melina en zijn eigenlijks gelijk gaan rijden (met aanhanger)richting Werkendam. Zo rond 13.15 / 13.30 uur waren bij Theo.
We zijn Theo zn schip ook nog eerst gewoon voorbij gereden. Maar hadden beide wel zoiets van volgens mij moest dat eerste schip het zijn. Er zat iemand in de stuurhut en ik dacht Theo te herkennen n.l. Dus wij de auto geparkeerd en richting het schip gelopen. Melina sprong gelijk een gat in de lucht bij het zien van Theo. HIj rookte ook
Maar het het lachen verging Melina wel snel toen ze zag hoe wij op het schip moesten komen
Bij binnenkomst eerst lekker gepraat onder het genot van een kopje koffie. En na een tijdje mocht Bobby uit de kooi. Uiteraard gelijk naar zijn baassie. Theo en ik zaten aastelkaar op de bank en na verloop van tijd kwam Bobby uit zichzelf ff kijken wie die rare snuiter toch wel niet was. Het eerste contact was goed en dit kan naar mijn gevoel alleeen maar beter worden
Bobby onderzocht wel mijn vinger enzo met zijn "snaveltje" ,maar niet hard. Totaal geen agressie richting ons.
We moeten eerlijkheidshalve bekennen dat geen van ons foto's heeft gemaakt. Zo druk waren we met praten enzo

Ja, 2 foto's heb ik gemaakt toen Bobby weer in de kooi moest. Veel te weinig natuurlijk.
Het prikken ging goed en de cloaca swap ook. Maar de prikker (Melina) en de vasthouder (Theo) moesten na afloop toch wel even bijkomen van de "aktie". Is natuurlijk ook niet niks als het om je eigen dieren gaat. Het bloedmonster en de swap wordt vandaag verstuurd naar Tauros. En dan maar afwachten op de uitslag hè.....
Dan was het taak om de kooi te bekijken. Dit was/is een erg mooie kooi (Montana). Ruim genoeg voor 1 ara.
Dus wij met zn alleen de kooi uitelkaar schroeven en door het dakraam via het dek naar de oever gelootst. Melina heeft aanwijzingen gegeven (stevig vasthoudend aan de reling

)
Het was erg gezellig en hebben dan ook veel gelachen. Theo nog bedankt voor de gastvrijheid en tot binnenkort. (als de uitslagen negatief zijn uiteraard) Maar daar heb ik de volste vertrouwen in
Nu 2 foto's die ik heb gemaakt. De 2e is een beetje donker.