Nou. ik ben al een tijdje thuis. Ca 15.30 uur welteverstaan. Bobby heeft zich keurig gedragen tijdens de reis. Ze vond het natuurlijk ook allemaal spannend. Ik zal hier een kort vertellen hoe het nu gaat. Morgen volgt meer.
Theo nog bedankt voor de foto's, de speeltjes en de mooie vrijzit. Dit was echt een aangename verrassing dat ik die ook mocht meenemen
Ik kon merken aan je dat het je zwaar viel. Het ging mij ook van het hart toen ik wegging met Bobby. Had een beetje een dubbel gevoel.

Echt onwijs bedankt dat je het vertrouwen in mij hebt .
Toen ik thuis was heb ik Bobby eerst even in de kooi gedaan. Zodat ze even kon bijkomen van de reis en mogelijk wat eten en drinken. Dit gaf mij kans om de auto terug te brengen en alles een beetj in orde maken beneden.Heb ongeveer tot 18.00 uur bij mn ouders gezeten (@ melina: ze staan er nu wel achter

Toen ik weer thuis was heb ik Bobby even naar beneden gehaald. Dit ging vrij goed. Heeft nog lekker gevlogen

en op de vrijzit gezeten bij mij op de bank. Bobby zit nu bijna 1 uur boven in zijn kooi om nog even te wennen enzo voordat het licht uitgaat. Ten tijde dat ik dit bericht schrijf hoor ik af en toe een kreet van boven.
Ben benieuwd naar morgen

groeten Jack