Auteur Topic: 2e gaai  (gelezen 28931 keer)

melina

• Gast
Re: 2e gaai
« Reactie #225 Gepost op: februari 21, 2009, 07:32:02 am »
Nou, Jack is net hier weg,we hebben de kooi ingeladen en de zak voer. Op naar Bobby!!!! Jack heel veel plezier, enne goede reis!!

Jack zei nog dat ie vanavond wel een aantal fotos zou plaatsen,maar ik denk dat ie dat helemaal vergeet...die zit vast te zwijmelen strakjes :)

cosch

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: februari 21, 2009, 08:59:49 am »
Hoezo vanavond??
We verwachten wel direct bij thuiskomst een verslag en foto's.  tongue2

Heel veel plezier Jack

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #227 Gepost op: februari 21, 2009, 11:31:53 am »
Veel plezier straks  :-*

melina

• Gast
« Reactie #228 Gepost op: februari 21, 2009, 20:26:59 pm »
 :dance:ik heb Jack al gesproken :dance: maar vertellen doet ie zelf wel tongue2

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
« Reactie #229 Gepost op: februari 21, 2009, 20:53:00 pm »
Nou. ik ben al een tijdje thuis. Ca 15.30 uur welteverstaan. Bobby heeft zich keurig gedragen tijdens de reis. Ze vond het natuurlijk ook allemaal spannend. Ik zal hier een kort vertellen hoe het nu gaat. Morgen volgt meer.

Theo nog bedankt voor de foto's, de speeltjes en de mooie vrijzit. Dit was echt een aangename verrassing dat ik die ook mocht meenemen   :a036:

Ik kon merken aan je dat het je zwaar viel. Het ging mij ook van het hart toen ik wegging met Bobby. Had een beetje een dubbel gevoel.  console

Echt onwijs bedankt dat je het vertrouwen in mij hebt .

Toen ik thuis was heb ik Bobby eerst even in de kooi gedaan. Zodat ze even kon bijkomen van de reis en mogelijk wat eten en drinken. Dit gaf mij kans om de auto terug te brengen en alles een beetj in orde maken beneden.Heb ongeveer tot 18.00 uur bij mn ouders gezeten (@ melina: ze staan er nu wel achter    :hart:
Toen ik weer thuis was heb ik Bobby even naar beneden gehaald. Dit ging vrij goed. Heeft nog lekker gevlogen  :thumsup:  en op de vrijzit gezeten bij mij op de bank. Bobby zit nu bijna 1 uur boven in zijn kooi om nog even te wennen enzo voordat het licht uitgaat. Ten tijde dat ik dit bericht schrijf hoor ik af en toe een kreet van boven.
Ben benieuwd naar morgen   :hart:

groeten Jack

melina

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: februari 21, 2009, 22:01:35 pm »
 :hart: zo de spanning is er af! nu op naar gewenning!!

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #231 Gepost op: februari 21, 2009, 22:06:59 pm »
Geweldig, Gefeliciteerd en veel plezier met Bobby  :-*

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #232 Gepost op: februari 21, 2009, 22:15:44 pm »
 :hart: :hart:

Online Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #233 Gepost op: februari 21, 2009, 22:50:49 pm »
Welkom thuis Bobby  :thumsup:

Jack, heel veel plezier met je nieuwe huisgenoot. Dit gaat helemaal goed komen als ik dit zo lees.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #234 Gepost op: februari 21, 2009, 23:13:49 pm »
 :dance: :dance: :dance: ze is er  :dance:

Offline Rossi 46

• Broedrijp
  • TUVIX en KATO
« Reactie #235 Gepost op: februari 22, 2009, 08:22:03 am »
Tuvix en Kato reageerden best wel goed op Bobby. Kato die wilde het grote gevaarte gelijk inspecteren maar kon er niet bijkomen. Dus met de nek zo ver mogelijk uitgestrekt maar kijken naar Bobby. Tuvix heeft zelfss even gebeten in Bobby zijn staart. Bobby draaide op de standaard en de staart kwam aardig dicht bij Tuvix, dus...*HAP* .Verder gaat het goed. De gaaien slapen nog. Wat ik wel merkte. Bobby heeft gisteravond toen ze boven zat in de kooi om even te wennen vor het slapen gaan behoorlijk haar keel opgezet. Ik vermoed dat het allemaal even onwennig is allemaal. Nieuwe kooi, nieuwe geluiden, omgeving, gaaien etc.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #236 Gepost op: februari 22, 2009, 09:36:22 am »
Ze is mooi  :hart:

Zal zeker even wennen zijn, maar dat komt vast goed!  :thumsup:

cosch

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: februari 22, 2009, 13:16:22 pm »
Wauw fijn dat het goed gaat! Gefeliciteerd!  :-*

Offline Rossi 46

• Broedrijp
  • TUVIX en KATO
« Reactie #238 Gepost op: februari 27, 2009, 07:40:27 am »
Met Bobby gaat het goed   :thumsup: Het zeuren wordt ook iets minder. Heb ook  het gevoel dat ze zich meer meer op haar gemak gaat voelen   :a036: . Ze weet nu ook waar ik mijn fruit bewaar en doordat ze kan vliegen, vliegt ze er dus ook rechtstreeks naar toe. Ze eet goed maar kan naar weten toch ietjes beter. Denk ook dat het nog wennen is. Ik zal haar vanavond even weer wegen.

Tuvix en Kato vinden het nog steeds boeiend. vooral Kato.Het aandacht verdelen gaat op zich goed het is nu alleen wat lastig omdat Bobby kan vliegen. Dus als ik met Tuvix of Kato bezig ben dan vliegt Bobby op mijn schouder. Maar al met al gaat het toppie.  Het is ook echt zo'n schatje die bobby   :hart:

Offline Rossi 46

• Broedrijp
  • TUVIX en KATO
« Reactie #239 Gepost op: februari 27, 2009, 21:16:59 pm »
Vandaag echt genoten van Bobby en iets minder. Bobby heeft mij vandaag voor het eerst echt gebeten. Was ook mijn eigen schuld. Althans ik denk dat. Gisten heeft ze met een doekje lopen spelen, lekker bijten enzo. Vandaag wilde ik het doekje weer geven alleen zat mijn duim er nog tussen   :o . Gevolg een gaatje en een bloedende duim AUW. Verder is z lekker aan  het spelen geweest en ze echt nieuwsgierig. Theo had dat al gezegd maar ik had het hier nog niet gemerkt. Logisch ze is er ook nog maar net   ;) 
Verder vertelde Theo al dat ze enkele woordjes kan zeggen en vandaag deed ze dat dus ook hier.
Ze zei echt duidelijk: Alles goed?   :hart:

Hier gaat er ook een bak met fruit/groente doorheen. En dat zelfbediening...kan best wel lastig zijn.

de foto's 

Op de foto's kun je echt duidelijk zien dat ze in de rui is. Die wittee vlek op de snavel is niets bijzonders hoor. Heb ik al weggepoets (vuiligheid)

Hallo!!

Hier was ik net op tijd bij 

Stokje slopen

En nog een klein filmpje (beetje donker)

Edit Cosch: Niet werkende smileys verwijderd. Graag zelf even opletten als je het kopieer van een ander forum!
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2009, 21:39:28 pm door Cosch »