zaterdag 19/7/08
De eerste nacht op de camping is zeer rustig verlopen voor mick en cocootje .

om half 9 het bedje in , ze waren allebei bekaf ,zoveel te zien, zoveel te beleven in die goede ardense lucht
mick zit onder het afdak op zijn ring , mick te wezen en cocootje zit afwiselend binnen en buiten, we hebben een douchestang tegen de vooruit geplakt en madammeke zit daar heerlijk te koekeloeren en te praten
als ze buiten wil moeten we dubbel oppassen ,madam gaat op verkenningstocht en kruipt gewoon rond in de buitenspeelboom , die durft hé
ps, daar zijn mooi foto's van genomen
zondag 20/7
kleine update (zonder foto's)
wat een plezier om die 2 gaaien hier te hebben , elke morgen te worden gewekt met een heeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj en een toet

wanneer coco (ik noem haar stiekem catootje, hihi) op de douchestang zit , hoor ik de meeuwen

nu weet ik dat zij het is, eergisteren ging ik nog kijken of die hier buiten rondvlogen

ze zijn allebei zo heerlijk om mee om te gaan ,zo lief !!!!!
we hebben een boing voor cootje apart gehangen met wat opvang (moest ze willen vallen) zodat ze ook kan klimmen en klauteren, want ze doet het toch zo graag en euh . . . . ze weet al perfect hoe ze de Marc moet opvrijen en wat van hem gedaan krijgen
en dan vanmorgen , als ik eraan terugdenk moet ik nog lachen , ik hoorde dorian haar stem in de voortent en dan zo ,menno kom, kom menno , en nog wat woordjes , dat was de Mick ,hele gesprekken met dat fijne stemmetje van hem en dan ineens die luide wieehooooooooooeeee van em ,gekke mick