Parkiet dag 2...haha...s morgen lekker gewekt (om half 7???) door het mooie geluidje van mijn vogel...en euhmzz...hij schijnt het nogal plezierig te vinden om het voer uit de voerbak te trappen...ik zal ajax eens bellen of ze nog plek hebben? ...Maar het bevalt allemaal hartsitkke prima...over een paar dagen eens kijken of we het lieve beestje tam kunnen krijgen. Ik moet zeggen hij laat zich rustig bekijken en als je met de hand in de kooi komt is hij natuurlijk een beetje gespannen maar blijft gewoon zitten...Maar rustig aan...hahaha 

dat herken ik, half 7... Zodra het licht begint te worden is deze vogel actief, erg handig als wekker als je er vroeg uit moet

Het voer uit de bakjes schuiven ken ik ook... ze hebben nu bakjes die buiten de kooi hangen en ze dus niet alle ruimte hebben om het er naast te gooien, echt een stuk beter!! Of eentje die je aan de binnenkant hangt, maar dan met kapje er op.
Ik heb eens gelezen dat deze soort weinig angst kent en gewoon door blijft doen met waar die mee bezig was als er iets gebeurd, maar dan gewoon tussendoor even een extra oogje in het zeil houdt, erg relax dus

Zelf vind ik het ook gaaf hoe ze zich voortbewegen, pootje voor pootje en zo kalm... Echt leuke beestjes gewoon