Vanmiddag kwam er een kweker noten rapen en die zag dat ik krulwilg gaf aan de gaaien als sloopmateriaal , hij wist me te vertellen dat de krulwilg niet zo goed was , de gewone wilg wel
Nu dacht ik dat de wilgensoorten wel veilig waren ,nu weet ik het ook niet meer zenne .
HIj geeft ze allezins nooit aan zijn gaaien en hij heeft er wel wat zitten , kheb ze vanmorgen mogen bewonderen, hij heeft ook verschillende Cites vogels zitten , het zijn kweekkoppels .
Ik had dikke spijt dat ik men doosje niet bij had , het had wel een paar mooie foto's opgeleverd.
Hij heeft al jaren vogels ,maar heeft nog nooit een vogel gewiekt en ik was vanmorgen gegaan om Lowieke bij te knippen, meneerke nam gisteren de wind mee en marc is weg , met men zoon is het niet te doen en alleen tjah, dat snap je wel hé
HIj heeft deze namiddag dan nog een tijdje staan kijken naar onze vogels én hun speeltuin , dat zou hij ook wel willen voor zijn huiskamergrijsjes . Zo'n vrijheid en speelplaats , maar vooreerst zal hij zijn vrouw moeten kunnen overhalen, ik zei dan ook, dat ze eerst eens moet komen kijken
Edit Cosch: Niet werkende smileys verwijderd