hij ruikt niet zuur voor zover ik t kan ruiken en hij ligt onder een warmtelamp met een kruik in een aquariumbak zeg maardus het is wel warm genoeg,
we zijn de hele nacht met m bezig geweest we dachten echt dat ie dood ging

,als laatste redmiddel hebben we hem op de kop gehouden mn vriend heeft geholpen met zn snaveltje een beetje open gehouden en ik heb zn kropje leeg gemasseerd voor zover ik m leeg kon krijgen hij spuugde bijna alles uit er bleef wel iets inzitten en ik zag iets zwarts in zn kropje zitten weet iemand wat dit is?

kan het zijn dat ie van de bedekking heeft gegeten???ik heb de bedekking er maar uitgehaald nu,en alleen wat keukenpapier en een knuffeltje erbij gelegd,daarna heb ik m even met rust gelaten en na 10 minuten hem verdunde voeding met helft yakult gegeven en dan maar een klein beetje, t was echt een zielig hoopje :cry:dat was allemaal rond een uur of 2.00 heb m weer een beetje voeding gegeven om 7.30 de voeding die er in zat was nog niet helemaal weg maar anders verzwakt ie zo erg,vanmorgen was ie iets levendiger maar ademd wel heel snel , de lucht is een stuk minder nu in zn kropje, ik geef m straks weer een beetje voeding rond half 12 als het kropje leeg is natuurlijk, ik weeg m nog maar niet heeft niet veel zin denk ik hij is toch wel afgevallen, hopelijk gaat t vanaf nu weer iets beter maar dat zwarte in zn kropje vind ik wel eng ik weet echt niet wat t is.
grt jacky