Naar aanleiding van dit topic ben ik contact gaan zoeken met Hoca.
Ik was al langer op zoek naar uitbreiding van het assortiment voor vogels en dus zouden de noten en gedroogde vruchten een welkome aanvulling zijn op het assortiment.
Begin deze maand ben ik dealer geworden voor de provincie Gelderland en lever ik via de webshop door heel Nederland eo

Ik ben bij Hoca op bezoek geweest en heb een rondleiding gehad door het bedrijf en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de manier waarop zij werken.
Alle producten zijn stuk voor stuk met zorg geselecteerd. Zij bevatten geen schadelijke stoffen en zijn puur natuur. Alle producten hebben zo'n hoge kwaliteit dat het geschikt is voor menselijke consumptie. De verpakkingsafdeling is erg schoon. De medewerkers werken met handschoenen en haarnetjes aan en wegwerpschorten voor. Hygiene is een belangrijke doelstelling van Hoca om een kwalitatiefproduct in de markt te kunnen zetten en daar slagen ze goed in wat mij betreft.
Ze kwamen in het eerste contact al professioneel over. Bij het ontvangen van alle papieren werd dit nog eens bevestigd. Ik had er al vertrouwen in, maar door mijn bezoek is dit vertrouwen nog meer gegroeid. Ik ben er dan ook trots op dat ik dealer ben geworden en dat ik hun producten in mijn assortiment heb kunnen opnemen.