Hallo allemaal,
Het is volgens mij niet bekend hier op het forum maar over 4 weken verwachten mijn vriend en ik ons eerste kindje. Om deze reden was ik eigenlijk niet van plan om te gaan kweken.
Maar ja... als het mooi weer is, je koppels zo onrustig zijn als wat, er vrolijk op los paren en je overal jonge valkjes ziet, gaat het toch kriebelen...
30 april heb ik de blokken opgehangen. 1 mei lag er al een ei in een blok! Ik kijk niet alle dagen maar volgens mij heb ik nu zo'n 7 eieren.
De volgende koppels hebben eieren:
Silvas en Noa - witmasker pale fallow kanssplit opaline x witmasker split pale fallow ~ de laatste keer dat ik keek lagen er 4 en volgens mij zag ik bevruchting in het oudste ei
Joey en Zoey - witmasker zwaar bont (veel wit) split cinnamon(x1) en opaline(x2) x cinnamon opaline zwaar bont (veel geel) ~ hier zag ik in ieder geval 1 ei, toen ik met mijn lampje Zoey opzij schoof

Max en Pino - opaline split lutino x lutino ~ Zij hebben nu 1 ei, en ik heb er een ei bijgedaan, deze lag op de bodem dus even gemerkt en is ie niet bevrucht, kan ie weer weg.
Dan heb ik nog 2 koppels die niet kunnen uitvechten welk blok ze willen:
Tiaro en Ayko - bont opaline split cinnamon x cinnamon
Diego en Nevada - opaline split lutino(x1), cinnamon geelwang (x2) en bronze fallow x geelwang(?)
Binnenkort krijg ik nog 2 blokken binnen en zal ik die ook plaatsen, hopelijk kunnen zij dan ook beginnen.