Speggel, dat doen we morgen wel even, hier in Spanje is alles morgen gewoon open... tis toeristen seisoen namelijk he

Ik dacht altijd dat papagaaien veel ouder kunnen worden... das een moeeie leeftijd dan zeg!
(deze had ik al getiept, maar tijdens posten kwamen er nog 2 berichten tussen, dus alsnog meer even dan!)
Het rare is dat het beest geen stress kent lijkt het wel...
In de auto zat´ie lekker veertjes te poetsen.
10 min in huis zat´ie al op de schouder van m´n vriendin (volgens de vorige eigenaren zou die erg bang zijn en bijten etc...)
Heel maf dus, ik zette hem op het terras buiten, keek ff 1 minuutje om zich heen en toen was het al goed, beetje veertjes poetsen etc...
Ik kreeg dus even het idee dat´ie te suf is om stress te hebben... maargoed, denk dat het wel goed komt, hij voelt zich al aardig op zn gemak dus.
Enkel de etensbak en drink beker heeft´ie nog niets mee gedaan, dus dat zal even wennen zijn idd. Hij had een voerbak op de grond staan en drinkbakjes aan de zijkant maar aangezien overal stront in zat vond ik dat niet zon goed idee. Dus de drinkbak heb ik voer in gedaan (bakje eerst uitgekookt) en heb zon drink beker opgehangen zodat ie daar niet zo snel in kan schijten, want das niet erg gezond lijkt me...