Hey hey allemaal
Tis alweer een tijd geleden dat ik wat gepost heb hier..
Maar ik heb begin van t jaar een Aga (roseicollis) in huis genomen, alleen nu zit ik toch te denken om een vriendje voor Sweety erbij te nemen. lijkt me namelijk heel erg leuk!
Heb al veel info gevonden op i-net gelukkig, alleen zitten er nog een paar vragen aan vast..
Ik weet het geslacht van Sweet niet, kan natuurlijk een bekkentest bij een kweker laten doen, maar stel ik zou een pop en mannetje bij elkaar hebben, kan altijd gebeuren dat de uitslag van een bekkentest niet 100% zeker is.. dan is de kans natuurlijk groot dat er kleine agaatjes komen.. opzich hartstikke leuk..
Maar hoevaak zou dat gebeuren dat er een 'nestje' komt, 1 of 2 keer per jaar, of is dat een stuk meer dat er jonkies kunnen komen?
Ben namelijk niet van plan om echt te gaan kweken of iets, en anders wil ik toch wel graag dat ik 100% zeker weet dat ik een pop bij pop en man bij man heb!
En dan nog een laatste vraag, wie weet nog een goede betrouwbare kweker in Arnhem/omgeving?
Natuurlijk zijn verder tips/advies altijd welkom

en ik hoop dat ik eindelijk een leuk vriendje voor onze Sweet kan vinden en natuurlijk dat het klikt!

dat is het belangrijkste natuurlijk..
Groetjes Serena & Sweety!