Marcus, de iets oudere broer van Appie, is ook wisselend geweest met aaien. Eerst wilde hij graag, toen opeens niet en deed hij heel onaardig als je in de buurt kwam. Nu is het weer helemaal goed. Hij wil wel geaaid worden, maar alleen als hij daar zelf om vraagt. Als ik zelf het initiatief neem dan wil hij meestal niet. Ik denk dat Appie ook gewoon aan het proberen is wie de baas is. Het komt vanzelf wel goed!
Wat trouwens heel grappig is: Marcus wil graag bij mij zitten en met mij "stoeien" (onderste boven hangen aan mijn trui en dan kriebel ik hem op zijn buikje en dan doet hij alsof hij het niet leuk vindt met gekke geluidjes en zachtjes terugbijten, maar als ik stop zoekt hij mijn hand gelijk weer op) enzovoort. Maar het echte kroelen laat hij eigenlijk alleen door mijn vriend doen. Dan rent hij hard naar Richard toe en duikt zo onder zijn hand! Maar ook hier is het dus de vogel die het initiatief neemt! En als hij het genoeg vindt, laat hij het ook weten. Dan stoppen we ook meteen zodat het leuk blijft.
Succes met Appie!