Vanmorgen de gaaien gaan wekken en djeezes wat een catastrofe
overal lagen lege omhulsles van de zaadjes maar ook een heleboel veren , lange slagpennen met een topje bloed aan (afgebroken dus) en een paar rode staartveren 13 in het geheel
en ons flipke zijn neus bloederig in dikjes

wat ons vermoeden is , de kooi van jamie staat links van to en tuur , vermoedelijk heeft jamie een soort van geluid gemaakt ,schudden van veren is al genoeg en zijn de anderen zich geschrokken(omdat uit die hoek nooit geluid komt) en als de ene schrikt ,kan je je wel voorstellen dat de anderen zich ook rot schrikken

toch maar geen drama van gemaakt ,iedereen gecheckt ,nergens geen schade te bemerken , later op de voormiddag zijn ze allemaal gaan douchen met me en niks gezien ,behalve flipke zijn neus
ze tateren allemaal zoals altijd ,eten goed en drinken, wat zou ik me dan zorgen maken
iig gaan we vanavond een helder nachtlampje laten branden ipv het kleintje, tot ze gewend zijn dat er iemand bij in de kamer staat

jamie is idd niet gewiekt en kan echt goed vliegen , voorlopig word ze nog niet gewiekt , als ze nog hier is tegen het camping seizoen word er natuurlijk geknipt