Time flies... het is alweer een jaar geleden dat ik de eerste foto´s van Mojo heb geplaatst. Tijd voor een update dacht ik zo!
Mojo is behoorlijk veranderd, een echte mooie witmasker

Ook even een fotootje van Ivy

Mojo en Ivy samen

en zo zitten ze het liefst

het gaat goed met ze, we hebben helaas een periode gehad waarbij we niet zo veel aandacht aan ze konden besteden als we hadden gewild, maar dat zijn we nu aan het inhalen.. Ze zijn momenteel geen fan van onze handen, dus kroelen etc zit er helaas niet in.. ik hoop dat we ze alsnog zover kunnen krijgen. Ze zijn wel super nieuwsgierig en willen altijd bij ons in de buurt zijn.
Als het lekker weer is zet ik ze met kooi en al lekker op het balkon zodat ze kunnen zonnen, dat vinden ze superfijn, net als douchen. Ik zet bijna iedere dag de kooi open zodat ze lekker wat kunnen vliegen en meestal komen ze me ook opzoeken om in de buurt te zitten spelen of lekker op m'n schouder slapen.
Mojo is nu de laatste tijd wel een beetje aan te testen door te schreeuwen, we hopen dat we dat goed aanpakken. We geven ze alleen aandacht als er niet geschreeuwd wordt, proberen ze af te leiden en extra te belonen als ze lekker aan het spelen zijn etc.
Wat ik wel jammer vind is dat ze geen fruit eten.. brood eten ze heel graag, als ik een boterham eet, pikken ze het bijna uit m'n mond

maar fruit laten ze liggen.
Nou, dat was weer even een korte update! Tot de volgende..