Heb je gevraagt waarom onder narcose?
Heb ik hedwig nog nooit zien doen voor testen.
Narcose kan erg gevaarlijk zijn vooral als ze nog zo jong zijn
Ja, hij zei dat hij slechte ervaringen had met stress, bloeduitstortingen en bloedingen

Hij neemt liefst af in de hals, dan prik je altijd raak (ik herhaal wat hij zei he) en dat zag er ook keurig uit.
En wat jij nu schrijft, dat het gevaarlijk is, dat wist ik al, daarom scheet ik dus echt 3 kleuren

Ik doe dit nooit meer zo hoor. Als ze het nog eens doen ga ik gewoon ringen. Dan kan ik met veertjes het geslacht laten bepalen en kunnen eventuele kopers zelf bepalen of ze willen dat wij ze laten testen en hoe en waar. Wij kopen geen vogels bij en laten ook niemand bij de voliere dus de kans dat ze pbfd of polyoma oplopen is te verwaarlozen.
En deze DA zei dus ook nog dat testen op KDS beneden 6 maanden vermoedelijk niet veel zin heeft omdat voor die tijd de titer sowieso niet hoog genoeg zal zijn

(ja het is een vogelarts).
Djees, als ik dit had gelezen voor vetrek was ik dus helemaal omgedraaid he... ik had het niet meer toen ze onder zijl gingen. Ik heb het juist op deze manier gedaan met het idee van hey... dan vliegen en bijten ze nog niet dus kunnen ze zachtjes worden vastgepakt en hebben ze de minste stress.
Maar goed, ze waren razendsnel weer bij kennis en in de benen en hebben dus ondertussen (volgens de geluidjes op de webcam) allemaal normaal te eten gekregen. Er kwam ook al weer steeds een koppie uit het nestgat