mooi hoor zo waren de mijne ook een paar weken geleden 
volgend jaar een camera in je blok is een betere optie hoef je niet te storen en toch alles zien.
Bij mij zijn ze tot 6-7 weken in het blok gebleven, daarna hebben we er 3 van de 4 uit gehaald. 1 blijft voor nartuurbroed. De 3 jongen binnen gaan pas weg wanneer ze zelfstandig zijn.
Ik moet zeggen op deze leeftijd zijn ze binnen 3 dagen al enorm tam, dus tot 12 weken laten liggen en ze dan nog een beetje pap voeden moet het lukken met tam maken.
Ze leven gelukkig bij ons ook een een voliere van 3 bij 2 bij 1. Dus ben niet zon kweker voel me ook geen kweker ben een hobby-ist
die veel geluk heeft dit jaar 
Succes met het opgroeien je gaat er van genieten!
Wij hebben eventueel wel intresse in 1 nartuurbroed jong, die komt dan bij het jonkie van mij in een ruime voliere bij mijn vader.
We genieten er ook wel van maar het is vooral erg spannend allemaal. Je hoort zo vaak dat het mis gaat het eerste nestje. Ik ben wel blij dat ik al van een paar heb gehoord dat ik ze wel bij de ouders kan laten tot ze zelf het blok uit komen. Dat zou is wat we echt het liefst willen, lijkt me zo gaaf om te zien als ze met hun kleintjes bezig zijn. En ja, volgend jaar zit er een cam in dat blok, heb je nog tips qua opzet en merk?
Die stomme webcam hier weigert geluid te geven terwijl ie dat wel kan, en die zit natuurlijk niet IN het blok.
Als je serieus bent voor wat betreft interesse in een jong dan klets ik graag privé even verder

Voor wat betreft je bericht hieronder. Ja ik heb ringen, die komen vandaag binnen via een spoedbestelling, maar we overwegen om misschien knijpringen te laten zetten bij de dierenarts als ze het blok uit zijn. Ik wil daar dan toch heen voor DNA geslachtsbepaling, PBFD, Polyoma en Chlamidia onderzoek, misschien die KDS er ook nog bij. Ik begreep dat hij dan een knijpring kan zetten met het nummer en de datum van geboorte in een paspoortje met handtekening en stempel? Hij ziet dan dat ze nog jong zijn en dat de boel niet gen**id wordt.
We mogen er absoluut niet aanzitten nog, in de hand nemen om te ringen wordt een gevecht om de jongen eruit te kunnen halen, ik zie daar heel erg tegenop. Ook omdat ik bang ben dat ik er daarna helemaal niet meer bij kan. Nu kan ik de deur nog open doen en het blok open maken, ze valt dan niet aan zolang ik gepaste afstand hou. Als we dat niet meer kunnen zien we ze pas weer tot ze eruit komen

Nu kan ik in elk geval tegen die monstertjes kletsen.
*smelt* de kleinste heeft geen kale kop maar een kop vol dons...