wesley,Smie,Loes, Antonia,Lotte, bedankt voor alle berichtjes,
Door omstandigheden kon ik niet meer online komen (ziggo

)
Mijn lawaai papagaaitje maakt het op het ogenblik goed. Ik heb de kweker op bezoek gehad want
dat hadden we van te voren afgesproken. Ik ben vanaf week 1 twee x in de week bij hem geweest om ervaring
op te doen wat betreft handfok. Natuurlijk kan ik de beste man al mijn vragen stellen maar ik heb graag ook meningen
van anderen. Deze kweker heeft geen internet ervaring dus vandaar mijn oproep of er op internet meer te vinden is
voor baby kakatoes.
Voor de boze onder ons; door de extreme warme buiten temperaturen en nu zo weer zo anders moest het beestje
natuurlijk ook wennen. Hij heeft nu bijna zijn verenpakje compleet want dat was ook nodig anders mocht ie niet mee naar
ons huis. Ik "mama van twee kindertjes" snap heus wel dat er geen hete kruik bij een vogel moet maar een beetje extra
warmte waar hij tegen aan kan liggen kan geen kwaad.
Ik kreeg ons beestje niet zomaar mee dit is in hele goede overleg gegaan. De kweker komt zo nu en dan even kijken en
we hebben telefonisch contakt.
Ik wil heel veel weten ook via internet....zo heb ik in de gaten dat er helaas ook nare dingen gebeuren.
Het allerbeste wil ik voor onze vogel vandaar ook een beetje onzekerheid maar dat zullen er wel meer herkennen.
Mvg Ekaatje