Auteur Topic: Zoektocht naar geschikte parkieten  (gelezen 12518 keer)

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vraagje diverse prijzen parkieten
« Reactie #45 Gepost op: oktober 04, 2010, 17:34:22 pm »
Tja, al had ik zelf een auto gehad dan zou ik het ook doen hoor.. maar ja met de trein daar heen is een beetje prijzig en ver :( en op andere sites geeft de helft aan dat ie niets vind en de andere helft is niets.. Thanx iig maar daar staan er ook niet heel veel op he?! :(

Haha, gewoon je schattigste stemmetje opzetten en heel lief kijken ;D

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #46 Gepost op: oktober 09, 2010, 05:49:13 am »
 :a036: net berichtje gehad dat mijn gereserveerde catharina's afgehaald kunnen worden  :hart:

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #47 Gepost op: oktober 09, 2010, 08:45:33 am »
Leuk! Ga je het vandaag doen? Wel even foto's plaatsen he :pics:
Ik ga vandaag ook een koppeltje halen.. kon de verleiding niet weerstaan  :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Elien

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: oktober 09, 2010, 09:11:41 am »
 ;D ;D

Het is toch moeilijk hé om zo'n lieve koppies te weerstaan  ;D

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #49 Gepost op: oktober 09, 2010, 14:59:40 pm »
Té moeilijk ;D vooral omdat je ze zo weinig ziet in de buurt ;) Maar ik heb ze :thumsup: :thumsup:

Elien

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: oktober 09, 2010, 15:24:29 pm »
Ik zit nog steeds te dromen van dat ene grasparkietje, ik heb die kleur nog nooit gezien, hij was precies lila.
Had ik nu maar een kooi...ben nu stiekem aant zoeken op tweedehands sites, maar de meeste die ik wil zijn allemaal zo ver en ik wil hem niet in een kleine kooi stoppen.
Ik heb nog een kleine ronde, maar daar wil ik zelfs geen kanarie in steken, laat staan een grasje...Waarom zijn kooien toch zo duur???

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #51 Gepost op: oktober 09, 2010, 15:39:58 pm »
Balen :( Staat er echt niets leuks op mp bij je in de buurt?
Lila is wel heel mooi hoor :hart:

Elien

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: oktober 09, 2010, 16:08:33 pm »
 :)

ben nu steeds aan het nadenken van zou ik toch niet even naar de stock rijden (daar hebben ze de goedkoopste kooien) en eens gaan kijken en dan mss doorrijden
naar de dierenwinkel... :-[
Jammer dat ik me vandaag zo ziek voel, begin van zware verkoudheid, heel de nacht niet geslapen door verstopte neus en dus nu übermottig :(
en vanavond afspraak om te bowlen met vriendin en durf niet echt afzeggen.
Jammer dat men vriend moet werken vandaag of hij stond hier al die vogel  ;D  en hij komt maar laat thuis (boekhouder en btw periode en zo is dus heel druk).
Maar dat zou dan betekenen dat ik al vijf vogels heb en dat begint toch al veel te worden en toch en toch... ;D

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #53 Gepost op: oktober 10, 2010, 06:29:54 am »
Nee ik ben er nog niet om geweest,misschien vanavond,maar dan moet ik die man eerst opbellen.

Eerst moetn hun huisje af zijn,want die staat door omstandigheden nog niet klaar,enne ik ga warschijnlijk vragen nog hij nog een olijfgroene man heeft zitten  ;),ik heb dan alle kleurtjes  :-[ ;D of bijna toch,ik wil nog een donkerblauwe en een lichtgroene :) ,ja ik weet het,ik ben gek  :) .Ik zou wat ik nu allemaal weet alleen maar deze soort houden,maar ik heb mijn aga's en forpussen nog en ga deze zeker niet weg doen,ze mogen hun oude dagen bij mij slijten (die forpus bv is nu al 10jaar oud,en hij zit nu pas voor de eerste keer buiten),andere aga's heb ik ook al 6 jaar en idem voor hen.

ik plaats pics als ik ze heb  :pics:

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #54 Gepost op: oktober 10, 2010, 20:33:24 pm »

één van deze crèmes is de onze en de lutino is ook door ons gereserveerd,hmmm die eerste heeft ook een lekker kleurtje  :hart:

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #55 Gepost op: oktober 12, 2010, 19:55:17 pm »
Wow, die voorste :hart: De ino en lutino zijn ook mooi :thumsup:

Fijn dat je je oudtjes houd ;) Ik wilde eerst m'n grasparkieten volkje(8) een beetje uitdunnen, maar kan het echt niet over m'n hart verkrijgen.. dus blijven ze tóch maar lekker hier :hart:

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #56 Gepost op: oktober 13, 2010, 10:44:00 am »
Ja ze mogen in huis staan,ik heb gezet dat die andere ruimte nu ongeschikt is,moet wel zorgen dat de voiliere in huis staat tegen zaterdagmiddag  :) , dus dat wordt ineensteken  ;)

Elien

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: oktober 13, 2010, 13:27:34 pm »
Ja ze mogen in huis staan,ik heb gezet dat die andere ruimte nu ongeschikt is,moet wel zorgen dat de voiliere in huis staat tegen zaterdagmiddag  :) , dus dat wordt ineensteken  ;)

volière in huis, super!! Dat krijg ik hier niet voor mekaar met het ouderlijk gezag. Zelfs niet buiten.
Ohja nog beetje volhouden  ;D

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
« Reactie #58 Gepost op: oktober 14, 2010, 08:48:34 am »
Er heeft hier 3-4 jaar een binnenhuisvoiliere gestaan,dan is ze naar buiten verhuist met geboorte  van tim en na 3 jaar staat ze nu leeg (das mijn noodopvang,ik zorg ervoor dat ik plek kan maken als mijn vogels plot binnen moeten  ;) ) ,ik denk dat ik de smalle ga nemen,aangezien ze graag klimmen is deze het best geschikt

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #59 Gepost op: oktober 14, 2010, 16:35:55 pm »
Super! :thumsup: