Ik begin ook maar met een dagboekje
Vanaf 2005 werd ik helemaal kromsnaveltjes gek. Ik werd verliefd op een mooi hemelsblauw parkietje van mijn zus, die vond hem niet zo bijzonder dus heb ik hem overgenomen. In 2007 kwam er een vrouwtje, een papegaaienkooi, in eindelijk, in 2008 werd mijn droom vervult

Een bb'tje mocht ik uitzoeken voor mijn 12ste verjaardag

En dat werd Binkie! De parkietjes moesten daardoor wel naar buiten, wat ik eerst echt verschrikkelijk vond, maar uiteindelijk mochten ze in hun mooie voliere'tje met nog een koppeltje en dat was het begin! Kan nog heel lang doorgaan met vertellen over m'n moppies, maar hier meteen maar even alle koppies!

Binkie:
Binkie is een bb'tje dat waarschijnlijk 8 weken was (ze zeiden 5 weken) toen ie hier kwam. Inmiddels is ie al weer 2,5 en een lekker schatje dat heel veel buiten geniet en gezellig mee gaat op visite, wandelingen enz, daar geniet ie van!
Grasjes:
Inmiddels heb ik 8 grasjes, meer worden het er zeker niet

Crocky

Rocko

Dwarrel, kindje van Mickey en Minnie in 2009

Sammie

Mickey

Minnie

Nemo

Valkjes:
Ik heb ook 8 valkjes, waarvan 4 tamme, vind het geweldige beestjes, ze zijn zo lief

Bo

Kiki, tam

Kuif, tam

Parel, de smeerpoets

Pino, baby van Kuif en Bo(2010) tam

Pip

Puk, tam(ook zonder voer hoor haha

)
Catharina's:
Catha's was al heel lang een droom van me.. vond het geweldige beestjes, aga's, forpussen enz vind ik ook heel leuk, alleen dit is de lieve uitgave, die bij m'n volierevogeltjes kan dus in maart van dit jaar(2010) kwam er een koppeltje catha's. Al snel waren er jongen, 4 stuks. 3 hebben er een goed huisje gekregen, binnen bij mensen, en 1tje blijft lekker hier! Die is nog een heel klein beetje tam, maar dat zal ie vast snel afleren want Tara en Tommie, de ouders zijn echt angsthaasjes

Ik ben op zoek naar een vriendinnetje voor dit jong, maar het wil nog niet echt lukken

Tara

Timo

Tommie
Splendid:
Sparky de wildkleur man hebben we al weer een poosje. We konden heel lang geen vrouwtje voor hem vinden maar eindelijk, dacht ik de perfecte te hebben gevonden.. Niet dus want het is ook een mannetje, toen was ie nog jong, wat voor soort weet ik dus niet

Sparky

Sisi(leuke naam voor een vent

)
Verder hebben we in huis nog een hondje, Benzy van waarschijnlijk bijna 11 jaar oud(meer een voetenkleedje maar goed

) En nog kleine vogeltjes buiten, loodbekjes, diamantduifjes, kwarteltjes, goulds, kanaries.
De foto's zijn niet echt groot en sommige hele slechte kwaliteit(schaam), maar ik heb lang niet van elke vogel een foto, en al heb ik die wel zou ik niet weten in welk mapje