Auteur Topic: Kost adoptie?  (gelezen 2999 keer)

Elysia

• Gast
Re: Kost adoptie?
« Reactie #15 Gepost op: september 19, 2010, 20:57:00 pm »
Hey Ka... Ik vrees dat mijn antwoord je zal teleurstellen. Ik heb hem uit het dierenasiel in Deurne (Belgie) en hij heeft geen ringetje om. Er zat in de kooi bij hem wel een parkietje dat ook heel erg op hem trok en die had wel een zilveren ringetje aan.

Ik hoop heel erg dat je vogeltje hardstikke goed verzorgd wordt, maar waarschijnlijk wel hoor. In zo'n asiel zorgen ze meestal zo goed ze kunnen voor de diertjes, en hebben ze toch vriendjes! Enja, wie weet is het lieverdje inderdaad geadopteerd!

Kan je toch wat meer vertellen over het vogeltje dat je in gedachten had? Puur uit interesse, en moest er dan iemand het herkennen kan dat toch ook helpen.

Offline Bobbie

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: september 19, 2010, 21:16:48 pm »
Ja Loes, ik heb achteraf gezien best risico's gelopen. :-[ Gelukkig is alles goed gegaan en zijn er geen vogels ziek geworden.

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #17 Gepost op: september 20, 2010, 15:54:04 pm »
Gefeliciteerd met je kietje!! :a036:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: september 20, 2010, 22:22:08 pm »
Ja Loes, ik heb achteraf gezien best risico's gelopen. :-[ Gelukkig is alles goed gegaan en zijn er geen vogels ziek geworden.

Ah oké!! Gelukkig dan maar he!! :dance:

Elysia

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 21, 2010, 20:34:47 pm »
Leuk nieuws! Daar waar hij zaterdag nog doodsbang was van alles dat bewoog, is Suske vandaag al uit zichzelf op mijn hand gaan zitten!!  :dance:

Offline Bobbie

• Aan de leg
« Reactie #20 Gepost op: september 21, 2010, 20:38:25 pm »
Gaaaaaaaaaaaaf :thumsup:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #21 Gepost op: september 21, 2010, 21:12:15 pm »
 :a036: wat goed heee  :thumsup:

Offline ka1987

• Net zelfstandig
« Reactie #22 Gepost op: september 21, 2010, 22:48:58 pm »
heh jammer..

het waren 2 jongen van dit jaar van mij met een geel plastic ringetje om.. (naja breekring dus kan er ook af zijn)
dat vrouwtje wou ze heeeeeeeeeeel graag en nu amper 3 maanden later... moeten ze weg :cry:
Kheb het tegen mn man gezegd maar die zei ook van ja schat we kunne niet bezig blijven en daar heeft hij ook wel gelijkin..

over 1 parkietje (andere) ben ik heeeeel tevreden.. die mensen zorgen er zo goed voor!! ze sturen zelfs foto;s hoe het gaat..
hij is mega tam geworden Leuk heh!!

tja aan de 1e kant is kweken heel leuk maar aan de andere kant ben ik heel kieskeurig.. ZELFS met grasjes..!!
en als dan een baasje ze dan zo snel wegdoet vind ik wel jammer.. maja kan niet alles zelf houden heh!!  :)

Elysia

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: september 23, 2010, 19:56:58 pm »
Mja, spijtig zeker als een grasje wordt naar het asiel gedaan... Hopelijk krijgt het lieverdje gauw nieuwe adoptie-mensen! Als ik er ruimte/geld voor had, adopteerde ik alle dieren in het asiel!

Offline ka1987

• Net zelfstandig
« Reactie #24 Gepost op: september 24, 2010, 09:54:38 am »
Ja dat gevoel ken ik  :-[

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #25 Gepost op: september 25, 2010, 08:39:20 am »
Gaaf joh! Dat is echt al snel!! :thumsup:

Elysia

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: september 25, 2010, 23:00:12 pm »
Het is een schat van een beestje! Ik denk dat hij en ik goede vriendjes gaan worden!  :hart:

Schattig detail: als hij iets lekker vindt (zoals XtraVital), tsjipt hij heel zachtjes!