hallo
ik ben lid van veel forum
wat me veel op valt dat veel mensen hun vogel , het maakt niks uit wat voor soort vogel je hebt dat ze de vogel een naam geven , ik heb zelf een valkparkiet , die is 12 jaar oud en die heet karel . nou is mijn vraag , hoe kom je op de naam en waarom die naam .
kijk ik heb zelf 30 a 35 vogels thuis als ik voor elke vogel een maan moet bedenke , dat lukt mij niet . ik vind het erg leuk als een vogel een naam hebt , misschien komt dat ik een TT kweker ben , maar daar zie je ze ook al verschijnen mensen die hun vogel vernoemen. , dan hoor ik de namen , dan gaat er al gelijk een ratel in mijn hoofd , hoe kom je op die naam en waarom die naam
laat maar iets van jullie horen
ik zal zelf beginnen over karel dat is heel kort , die heb ik gekregen van iemand die in een scheiding zat, en ze vroegen of ik hem wou , ja heb ik tegen hem gezegt, zo doend is karel nu in ons midden . maar wij mijn vriendin en ik ga wel een grote kooi voor hem kopen vind ik leuker voor hem . de naam had die al maar af en toe luister die niet hoor naam karel ik kan volgen ieder naam roepen
groetjes rolf