Auteur Topic: Kan het dat een vogel je niet moet?  (gelezen 1821 keer)

Elien

• Gast
Kan het dat een vogel je niet moet?
« Gepost op: oktober 06, 2010, 23:24:48 pm »
Ja eigenlijk moet ik niet zoveel uitleggen, de titel alleen al zegt alles.
Iedereen weet dat ik 2 hele tamme vogels heb en 1 die precies niets van mij moet weten.
Kan het dat een vogel niets van je moet hebben en dat ook nooit zal willen?
Kan het ook gewoon zijn dat een pop afstandelijker is ?
Soms zie ik het gewoon niet meer zitten met mijn valkparkiet popje en dan denk ik gewoon van ken ik er nu nieks van? ligt het aan mij???
Ik droom ook van een grotere vogel, maar door deze ervaring denk ik dan...een valkparkiet is een beginnersvogel en ik bak er nu al niets van...
dan moet ik het andere toch totaal niet aankunnen?
Ik train gewoon al maanden, elke dag opnieuw en 1 dag gaan we precies vooruit en sommige dagen staan we precies weer bij dag 0.
Het is net een Belgische regering vormen: het gaat goed en goed en nog beter en vooruit en dan...mislukt heel de hoop en zetten we de teller terug op 0 en beginnen
we volledig opnieuw............
Ligt het aan mij, de vogel, beide, ben ik er slecht in?????

Offline spritetje

• Pas uitgevlogen
Re: Kan het dat een vogel je niet moet?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 07, 2010, 04:56:15 am »