Ahhhh

wat schattig

Ik moet echt aan vroeger denken, nu zo'n 26 jaar geleden. Ik woon aan de rand van het boerenleven en wist van kinderen uit de klassen van mijn kinderen, dat er bij hun puppies waren geboren (5) en dat hun vader er elke keer maar 2 bij de moeder liet, 3 zouden ze ook deze keer weer gaan verdrinken.
Ik ben op mijn fiets gesprongen en ben naar die boerderij gegaan. De jonkies die verdronken zouden worden waren net bij de moeder weggehaald, dus ik was net op tijd. Ik kreeg ze mee en met telefonische hulp van een dierenarts heb ik deze 3 jonkies (2 teefjes en 1 reutje) met de fles grootgebracht.
Wat een belevenis was dat, ook voor onze kinderen. Elke keer na het flesje moesten de buikjes gemasseerd worden. Op een gegeven moment nam onze 1 jarige hond dit over (teefje). Ook voedde onze hond de puppies op een gegeven moment op. Als ze hun tandjes in het hout van een stoel zette, duwde zij ze weg met haar neus. Zo lief. Ook lagen ze altijd in elkaar gevlochten, net als ik op jouw foto's zie. Er zat ook een hele witte bij, een bruin-witte en een zwart-witte. Nu ik deze foto's zie komt het allemaal weer boven.
Alledrie de hondjes zijn op goede adressen terecht gekomen.
Sorry, vul ik jouw topic met mijn verhaal.
Het zijn schatjes om te zien hoor, mamma zorgt goed voor ze.