Dat zou inderdaad fijn zijn.... Het is niet kwaad bedoeld hoor, ik zeg alleen maar mijn mening.. Ik blijf het duur vinden. Als er nu mensen op een forum zijn die hem een heel goed huisje kunnen geven omdat ze de liefde aandacht én weten hoe je er mee om moet gaan, maar die hebben niet zo veel geld? Dan lijkt mij het goede huisje veel belangrijker dan zoveel geld er voor vragen.. en aangezien je het juist op fora zet... 
ik vindt het ook een hoop geld en ben het met loes eens dat als ie bij 1 van het forrum terecht kan dat ie het dan heel goed krijgt.
nou heb je ook geen zekerheid dat mensen het geld hebben voor de dierenarts of goede pellets speelgoed noem maar op als ze wel die 400 euro hebben

er zijn zat mensen die dan nog net dat geld hebben of een meevaller en dan daar die vogel van kopen maar verder geen buffer hebben zeg maar

als hij naar iemand van het forrum hier zou gaan weet je bijna zeker dat hij het daar wel heel goed krijgt

ik persoonlijk zou daar eerder voor gaan

maar het belangrijkste is een goed thuis en hopelijk zit hij weer gauw lekker in zijn veertjes