Loop hier een beetje achter maar vooruit de vakantie is allang weer voorbij en we gaan er weer tegenaan.

27 augustus les 7 overige pacific soorten / neophema's en rosella's van Rien Steenbakkers.
Ze stonden weer klaar de neophema's die mee naar de les gaan. Als ik met de kiskooien in de kooi kom zitten er al vrijwilligers bij de deuren van de vluchten, vooral splendids krijgen graag de aandacht.
Het was een leuke dag met keuren en bespreken erbij, Rien had zelf wat bourkes en rosella's meegebracht en in de andere zaal was het technische dag voor de tropen keurmeesters.
Hieronder zaten ook enkele parkietenkeurmeesters die op hun eigen technische dag niet konden komen. George (neo)was er hier 1 van na een ochtendje van zilverbekkies te hebben gehad kwam hij met bespreken van de parkieten bij ons in de les bij.

Rien en trouwens geen ene leraar maken hier problemen van omdat je dat weer een zicht op de vogels krijg vanuit een andere hoek.
De bespreking ging goed we liggen met de punten vrij dicht bij elkaar, een Rosella van Rien had ik te hoog gezet maar heb dit met zijn bourkes ruim goed gemaakt, hij was even bang dat ik er rekening mee houden dat ze van hem waren maar had dit niet gedaan.
Volgende les 17 september van Kor Zegelaar overige pacific soorten.